Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Nei den var faktisk tøff :)  En sånn må jeg nok ha hehe.

Ebay?

Fra mass effect loot craten eller noe du har kjøpt separat? :) Uansett veldig kult, kunne godt tenkt meg en slik selv.

Den var en av tingene i Loot Gaming esken for april :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den var en av tingene i Loot Gaming esken for april :)

Tuller du med meg?! Jeg unsubbet på loot gaming etter mars craten da de forge måndene hadde vært helt utrolig underveldende med egentlig for det meste ting uten noen verdi for meg, selvfølgelig skulle det komme noe jeg faktisk virkelig kunne tenkt meg i craten måneden etter  :wallbash:

Lenke til kommentar

Tuller du med meg?! Jeg unsubbet på loot gaming etter mars craten da de forge måndene hadde vært helt utrolig underveldende med egentlig for det meste ting uten noen verdi for meg, selvfølgelig skulle det komme noe jeg faktisk virkelig kunne tenkt meg i craten måneden etter  :wallbash:

Hehe, er det ikke typisk! Men følg med på siden deres da dem pleier å selge løst endel av disse tingene. Denne dukker nok opp der skal du se. Jeg unsubbet etter denne ble sendt. Men nå ble jeg såpass fornøyd at jeg starta opp igjen...  :rofl:

EDIT: Her er hele pakka. https://vault.lootcrate.com/collections/gaming-past-crates/products/new-loot-gaming-future-tech-crate?variant=32620195976

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Ligger en gjeng på ebay også såg jeg. Har ikke kjøpt spillet enda da, var det der man kunne få det? Aner ikke hva dere snakker om egentlig.

Den følger med i noe som heter Loot Gaming. Er en ekse du får hver mnd med forskjellig spill loot. Denne jeg fikk nå hadde Mass Effect lys, Prey mus matte. Tracer ifra Overwatch figur og en Tron tshirt. 

https://www.lootcrate.com/

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Kul lampe! Burde egentlig kjøpt meg noen Mass Effect duppeditter. Har ingenting utenom Collectors Editions av de 3 første.

Ifølge utviklerne kommer neste patch "soon" så ser ut som neste uke. Har tatt lang tid, håper på en giga patch som fikser mange ting.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Jeg prøver som oftest å være positivt innstilt til ting, men skal sies at etter 4 uker eller noe siden forrige patch, så burde dette være ett monster av en patch. Blir litt skuffet hvis det bare er noen generelle bug fixes og ikke noe mer.

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg prøver som oftest å være positivt innstilt til ting, men skal sies at etter 4 uker eller noe siden forrige patch, så burde dette være ett monster av en patch. Blir litt skuffet hvis det bare er noen generelle bug fixes og ikke noe mer.

Blir generelt mindre godtroende med alderen. ;)

Men ja. Fortsatt veldig varierende FPS rundt i spillet merker jeg. Synker fra stabile 60 til litt over 40 enkelte plasser.

Burde bli merkbart mer stabilt og en generell boost i FPS. Burde vel og merke... Holder ikke pusten, men hadde vært kjekt å i det minste kunne spilt det i sommer. Alltid best med mest mulig fri når en skal game. Spesielt langdryge, historietunge spill.

The next patch comes out tomorrow 10 AM MDT. Then we roll right onto creating the next one for you.

Ytelse først, "Barbie og Ken" ansiktsløft neste takk...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er ikke så alt for mye de får gjort på 4 uker. Tror ikke hele teamet er satt på patching heller.

Satser jo på at DLC er i produksjon, men siden de lovte og fikse en del ting de neste månedene sist de slapp en patch så har jeg ett håp om at de leverer. Skulle legge til ting til character creator blant annet.

Men som Istapp sier, optimalisering først. Spillet kjører faktisk dårligere for meg nå enn før patch 1.05. Tror det er Shaders, som de la til. Spillet ser bedre ut for det, men å løpe rundt på The Tempest er ett fps mareritt. 

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hehe jeg kjørte geforce experience optimalisering og fikk en helt bisarr oppløsning der all grafikken var grautete som om det var i software mode i gamledager.

Nei, ikke mere MEA før noe drastisk skjer i en patch. Jeg stoppa etter Eos da var det nok FPS-drops og dritt og møkk. 

Så begynte jeg på Witcher 3 og ble mindblown av de nydelige ansiktene og animasjonen der..og det spillet er fra 2015.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.gamespot.com/articles/ea-responds-to-mass-effect-andromedas-mixed-reacti/1100-6449917/?ftag=GSS-05-10aab8e&utm_campaign=trueAnthem%3A%20Trending%20Content&utm_content=591250fb04d30133be50aaf5&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter

EA CEO Andrew Wilson om Andromeda. Mye PR prat, men generelt sett positiv for fremtiden til Mass Effect. La oss håpe det er sant, og at Bioware kan få en sjanse til å gjøre bedre.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

https://www.gamespot.com/articles/ea-responds-to-mass-effect-andromedas-mixed-reacti/1100-6449917/?ftag=GSS-05-10aab8e&utm_campaign=trueAnthem%3A%20Trending%20Content&utm_content=591250fb04d30133be50aaf5&utm_medium=trueAnthem&utm_source=twitter

EA CEO Andrew Wilson om Andromeda. Mye PR prat, men generelt sett positiv for fremtiden til Mass Effect. La oss håpe det er sant, og at Bioware kan få en sjanse til å gjøre bedre.

Mass Effect [Andromeda] is an interesting title; it was in development for a really long time and represented a lot of the great things that BioWare is known for: story, size, depth, breadth, imagination,

Har ikke de fleste sagt at historien, dybden, bredden, og fantasien er mangelfull i forbindelse med at det er en annen galakse?

Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Om en skal bryte ned spillet til main storyen alene var den ikke spesielt god etter min mening, den starter bra med mye mysterium men faller litt ifra hverandre ved ett vist vendepunkt i spillet som nok kan karakteriseres som det største plotthullet jeg noensinne har vært utfor i ett rpg spill noen gang. Dybden og bredden vet jeg ikke helt hva du mener med i den settingen, om det er i forhold til story eller universet. Universet er jo mass effect, lite nytt tilføres men det er jo i seg selv ganske rikt ifra før, 2 nye raser blir inntrodusert men samtidig mangler vi Drell, Elcor, Hanar, Volus, Batarians, Geth, Vorcha og Quarians som er relativt etablerte i den orginale trilogien, så ja vi mister en del dybde på det viset, men det er nok ikke utenkelig at en del av de dukker opp i eventuele DLCer, vertfall Quarians.

Fantasi syns jeg dog ikke det er så stor mangel av i forhold til galaksen, de planetene du får utforske har massive forskjeller med svært forskjellige typer klima og dyreliv. Å utforske planetene var ett av høydepunktene med spillet om du spør meg, sammen med crew delen. Jeg skrev en liten anmeldelse av mitt synspunkt av spillet som en massiv mass effect fan noen sider lenger bake, der jeg og tar opp plotthullet i en spoiler. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1670939&p=23824004

Blir en ganske negativ vinkling det jeg skrev nå sliksett, men jeg synst absolutt spillet var veldig bra, jeg storkoste meg gjennom det meste av det men sammenlignet med den orginale trilogien klarte det ikke helt å levere den samme kvaliteten.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...