Villfaren Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Sliter forøvrig med å få spille med VPN. Noen som har noen tips? Eg bruker tunnelbear som har 500mb gratis, kobler meg til signapore og oppdaterer/restarter origin Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Sliter forøvrig med å få spille med VPN. Noen som har noen tips? Eg bruker tunnelbear som har 500mb gratis, kobler meg til signapore og oppdaterer/restarter origin Ser ut som det funket, ja. Prøvde uten hell med Cyberghost. Takker! Endret 22. mars 2017 av Orwandel Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Sliter forøvrig med å få spille med VPN. Noen som har noen tips?Vente til kl 2400 i kveld Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Kan man endre på utseendet underveis? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Kan man endre på utseendet underveis? Ikke enda. Dem vurderer å patche det inn om dem klarer å få det til. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Ok, takk. Er rart at de ikke lærer av enkelte ting... De tillot jo det i DA2 fordi folk hadde klaget så mye før release. Også dropper de det nå... Er endel ting jeg stusser på angående å høre på fans... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Sliter forøvrig med å få spille med VPN. Noen som har noen tips?Vente til kl 2400 i kveld Fikk det til. Slapp jeg å vente. Najs! Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Kan bekrefte at spillet funker her ihvertfall uten VPN nå Sweet - (altfor mye lagg i multiplayer over VPN) Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Kan bekrefte at spillet funker her ihvertfall uten VPN nå Sweet - (altfor mye lagg i multiplayer over VPN) Du kunne jo deaktivere VPN etter du hadde startet spillet så du slapp å bruke noe særlig data på VPNen du brukte. Hjalp jo og mot lagen. Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Mest ræva character creator'n ever. Ingen neser,øyer eller munn og bytte mellom. Nesten bare rare/stygge presets. Lagde ei som så grei ut på preset 9 men faren ble plutselig en afrikaner hehe, viser seg at preset 9 er afrikansk selv om hu ser mer ut som ei europeer lol. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hva er greia med planetene ? Gjør eg feil eller er de fleste bare der for å gi meg litt info om selve planeten ? scanner og scanner men finner ingenting ? Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Da har jeg spilt et par timer og det har vært frustrerende til nå. Er innafor anbefalt sys req, men måtte skru ned en hel del fra hva jeg valgte i starten. Optimale innstillinger ifølge geforce experience er en salig blanding av medium, high og ultra, og til og med noe på low. Men selv da er fps ustabilt. Kan spille lengre perioder på 60 fps og jeg tror jeg har funnet riktig innstilling, men så stuper det plutselig ned til 40 og til og med 30 i enkelte områder og i dialoger. Ikke stabilt 30-40, men opp og ned. Er idiotisk om jeg må ned på medium for å få dette til å kjøre bra hele tiden.. Men får vel starte der og prøve en og en innstilling. Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Ble posta på reddit i dag om hvor mye de forskjellige innstillingene har å si for fps. Endret 23. mars 2017 av Yngve05 3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Ble posta på reddit i dag om hvor mye de forskjellige innstillingene har å si for fps. God oversikt, da kan jeg tweake litt. Shadows er alltid det første jeg setter ned uansett, krever så utrolig mye. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Den spill spillet gratis 10 timer tingen er en briljant strategi fra EA sin side. Jeg kjøpte spillet, men etter litt iffy reviews og en litt trangt måned, tok jeg en refund, og tenkte ja ja 10 timer er jo en god % andel av spillet så får bare spille det, men etter 5 timer kom jeg den første "vaulten" og da ville ikke EA la meg spille lengre i singleplayer, Så da ble det nytt kjøp.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Ok har spilt rundt 35 timer nå, eller 45, men starta på nytt etter trial. Jeg kan ikke helt se hva spillet har fått så mye pepper for. Ja introen er treg og det er alt for mye informasjon på kort tid, men etter de 5 første timene så har det virkelig plukket seg opp. Utrolig mye som foregår samtidig, og det er imponerende.Liker alt de har introdusert av nye raser, planetene er artige og utforske, og de fleste oppdragene man plukker opp har mål og mening selv om noen av de er litt tørre. Vet ikke hvor mye jeg har igjen av selve hovedhistorien, tatt meg god tid til å snakke med alle jeg kan finne, og de fleste samtalene er spennende og godt skrevet. Spesielt når du lærer om nye kulturer. Må legge til at verden er fantastisk bygd. Alt er plassert på riktig måte, og npc'er beveger seg rundt med mål og mening. Verden føles bebodd ut. Kampsystemet er fantastisk, kanskje det beste jeg har spilt av Bioware og i ett RPG sånn generelt. Masse og dille med på våpen/rustning siden. Powers føles digge ut, level systemet og profilene er kule. Alt i alt ett bra spill så langt. Gleder meg til å spille mer, og så ta ett new game plus på Insanity! Du kan visstnok bytte kjønn på new game plus, stort pluss. Endret 23. mars 2017 av Akrabra 4 Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Hva er greia med planetene ? Gjør eg feil eller er de fleste bare der for å gi meg litt info om selve planeten ? scanner og scanner men finner ingenting ? Du trenger ikke scanne planetene før hun sier "anamoly detected" sånn jeg har forstått det, er vel bare 1 av 10 planeter som har noe du kan finne. Lurer dog på en ting, mange av planetene har informasjon som tilsier at det kan KOMME mye materials på en planet over tid, blir de refresha? eller er det kun vits å scanne en gang så er det ferdig ? Lenke til kommentar
DigImp Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 (endret) Mest ræva character creator'n ever. Ingen neser,øyer eller munn og bytte mellom. Nesten bare rare/stygge presets. Lagde ei som så grei ut på preset 9 men faren ble plutselig en afrikaner hehe, viser seg at preset 9 er afrikansk selv om hu ser mer ut som ei europeer lol. Det er da masse du kan gjøre i creator. Endre størrelse på øyer,kinn, hake, panna, lepper osvosv. Langt i fra den dårligste jeg har vært borti i hvert fall. Endret 23. mars 2017 av DigImp Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Mest ræva character creator'n ever. Ingen neser,øyer eller munn og bytte mellom. Nesten bare rare/stygge presets. Lagde ei som så grei ut på preset 9 men faren ble plutselig en afrikaner hehe, viser seg at preset 9 er afrikansk selv om hu ser mer ut som ei europeer lol. Det er da masse du kan gjøre i creator. Endre størrelse på øyer,kinn, hake, panna, lepper osvosv. Langt i fra den dårligste jeg har vært borti i hvert fall. Ja du kan såvidt endre størrelse men ikke utseende på de individuelle tingene. Alle karakter ender derfor opp å se ut som den preseten det ble skapt utifra. Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Er dette spillet så ille som folk skal ha det til eller? Vurderer og kjøpe og spille det på mitt nye 1080Ti, hvordan ser grafikken ut for dere på PC? Er litt vanskelig og bedømme utfra youtube videoer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå