Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

wyJZhi4.png

Slik ser det ut her med mullvad på en singapore server.

Det passet egentlig dårlig, da står jeg med hode nedi pc kassa og skifter cpu :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må absolutt ikke kjøpe spillet via VPN pga prisforskjell, moms og slikt. Tror du kan havne i trøbbel pga det.

Må vi ha vpn aktivert helt frem til det kommer ut i Europa da? Altså Torsdag.

Det er et par år siden sist jeg brukte VPN for å aktivere spill tidlig (dragon age) men mener ganske bestemt på at en kun trenger å ha VPNen aktivert i det en launcher spillet for så å kunne deaktivere den. Gjorde noe lignende med Titanfall 1 husker jeg der multiplayer biten og fungerte helt fint etter jeg skrudde av VPNen (etter spillet var launchet) og fikk spille med andre uten noen problem med ping eller noe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som veit max level man kan få i trial? Prøver å gjøre så masse som mulig før release, ser ikke ut til at man får experience fra fiender, så må vel gjøre quests. Tror jeg har blitt level 7, men er ganske sikker på at jeg har oversett både en og to quests som er mulige å gjennomføre.

Lenke til kommentar

Fikk også Singapore til og fungere. Klar for spillet nå. Kommer nok ikke til og poste så mye her de neste dagene, skal ta meg god tid og bare nyte det. Håper at de fleste som spiller får en fantastisk tid med spillet og at vi kan ha gode diskusjoner senere.

Lenke til kommentar

Har sett hele slutten nå til Andromeda. Huff, håper dere koser dere med reisen i det minste.

Jo tusen takk for det :) Gleder meg veldig. 

Bare noen timer igjen nå! Må bare komme meg igjennom en arbeidsdag først, ugh.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Har sett hele slutten nå til Andromeda. Huff, håper dere koser dere med reisen i det minste.

Det kan godt hende at slutten er en skuffelse, men uten å faktisk ha spilt hele spillet (som du ikke kan ha gjort) og sett den i kontekst synes jeg du skal holde deg for god til å komme med denslags borderline trolle kommentarer. Det gir fint lite nytte for resten av oss å vite hva du mener om et youtube klipp. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Gamereactors anmeldelse embargo er klokken 8, aka under 3 minutter igjen. Spent på å se hvor det havner hen, om spill journalistene er like ansiktskrevene som enkelte gamere på denne kloden er :p 

Lenke til kommentar

http://www.gamespot.com/reviews/mass-effect-andromeda-review/1900-6416638/

Game spot 6/10, auch.

http://www.gameinformer.com/games/mass_effect_andromeda/b/playstation4/archive/2017/03/20/mass-effect-andromeda-review-game-informer.aspx

Game informer 8/10

Blir spennende å se fremover. Tipper det havner på rundt 75/100 Metacritic, ikke helt uventa. 

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Eurogamer sin er nådeløs - http://www.eurogamer.net/articles/2017-03-19-mass-effect-andromeda

Jeg så det egentlig komme, og tror Bioware gjorde det også. Uerfarent studio, bytta manusforfattere rundt 3 ganger. Hele utviklings prosessen har hatt store problemer. 

Hadde ikke helt trodd at dagen skulle komme der ett Bioware spill ble så dårlig mottatt riktignok. Men da må de se til å våkne opp å få orden på ting fremover. Noen ganger trenger man en skikkelig støkk for og rydde opp i rotet.

Endret av Akrabra
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Har fortsatt et håp, og vurderer å kjøpe det til helgen. Får litt inntrykk av at spillet likner litt på eneren i å ha en del upolerte aspekter osv. Ikke finlest anmeldelser da jeg er veldig lei av spoilere, men håper å høre fra folk her hvorvidt det er så ille som de mest negative anmeldelsene tyder på. Dårlige animasjoner kan jeg leve med, kjipt gamplay og historie er det verre med.

Lenke til kommentar

Sett og lest endel anmeldelser nå. Kort oppsummert: dårlig animasjon, bugs, uforglemmelige karakterer og dårlig dialog. Noen liker cover based (Gears of War) kamp systemet mens andre ikke. Ser ut som jeg har dem 3 første å se frem til over dette.

Lenke til kommentar

Sett og lest endel anmeldelser nå. Kort oppsummert: dårlig animasjon, bugs, uforglemmelige karakterer og dårlig dialog. Noen liker cover based (Gears of War) kamp systemet mens andre ikke. Ser ut som jeg har dem 3 første å se frem til over dette.

Får se hvor spillet står når det eventuelt kommer en Game of the Year Edition, om det kommer en. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...