Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

humhum!

Bare siterer den her for fant ikke original innlegget ditt. Du sa du skulle bruke VPN, har du en å foreslå? Har ikke vært borti det siden forrige Bioware spill så er litt rusten på den fronten.

TunnelBear burde fungere fint, du får 500mb gratis hver måned, det burde holde for å få startet spillet. 

Lenke til kommentar

Bare siterer den her for fant ikke original innlegget ditt. Du sa du skulle bruke VPN, har du en å foreslå? Har ikke vært borti det siden forrige Bioware spill så er litt rusten på den fronten.

Selv bruker jeg Fly VPN, kjøper meg somregel en måned med premium da gratis serverene somregel er smekkfulle når det er lanseringer på større spill som kan bli aktivert tidlig med VPN. Men spiller ingen rolle hvilken VPN tjeneste du bruker sålenge de har sørkoreanske servere du kan koble deg oppimot. VPNen jeg bruker til vanlig, Mullvad har dessverre ikke dette. 

Lenke til kommentar

Sjukt møkje critic på nette, men eg storkoset meg, bare dritt at da sa stopp etter 2 timer.

fikk 10 timer jeg. er det forskjell på folk 

Ja, skal ikkje ver rettferdigt :/ Må vere noe galt med min versjon.

EDIT: Som VPN bruker eg CyberGhost. Har fungert greit for meg.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Lastet ned zenvpn da de hadde server i sør korea, men eg får ikkje logget meg inn på orign kontoen da ? kjent problem med vpn ?

EDIT :

prøvde også flyvpn, no får eg logget meg på origin, men får fortsatt 23 mars som release.. 

Noen som kan hjelpe ?

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Et par spørsmål, bruk gjerne spoiler tag om dere føler svarene røper for mye.

1. Er det noe tilsvarende det sykt irriterende mini/mobil spillet som War Table var i DAI (håper ikke..)?

2. Finnes det en oversikt over hvem som er romanceable av hvem?

3. Er virkelig side quests mer meningsfylte og mindre grindfest enn i DAI?

4. Har de kvittet seg med semi-cinematic kamera som man brukte i DAI? Altså at de ofte ikke gidder å vise fjesene og snakkingen men bare låser kameraet på litt distanse som gir enn dårligere opplevelse enn skikkelig cinematisk dialog? (bare spør om jeg ikke klarte å formulere dette godt nok)

5. Virker det som det er noe nytt og spennende i lore som man er nysgjerrig på fra starten av, eller legges det opp til å samle "resources" i 80 timer?

Lenke til kommentar

Et par spørsmål, bruk gjerne spoiler tag om dere føler svarene røper for mye.

1. Er det noe tilsvarende det sykt irriterende mini/mobil spillet som War Table var i DAI (håper ikke..)?

2. Finnes det en oversikt over hvem som er romanceable av hvem?

3. Er virkelig side quests mer meningsfylte og mindre grindfest enn i DAI?

4. Har de kvittet seg med semi-cinematic kamera som man brukte i DAI? Altså at de ofte ikke gidder å vise fjesene og snakkingen men bare låser kameraet på litt distanse som gir enn dårligere opplevelse enn skikkelig cinematisk dialog? (bare spør om jeg ikke klarte å formulere dette godt nok)

5. Virker det som det er noe nytt og spennende i lore som man er nysgjerrig på fra starten av, eller legges det opp til å samle "resources" i 80 timer?

1. Du har noe som heter Strike teams, men det er noe du ikke trenger å være borti i det hele tatt. Det er en måte og koble sp og mp.

2. Finnes en oversikt ja, skal se om jeg kan finne den.

3. De side oppdragene jeg gjorde i Origin Access var bedre enn noen i hele Inquistion. Vet ikke om dette er tilfelle for hele spillet.

4. De har semi cinematisk kamera i rundt 10% av samtalene, men det er zoomet helt inn nå. Så du ser alle ansiktene.

5. Nei det legges veldig opp til og løse mysterier og oppdage nye ting. Så langt ser det ikke ut som en resource grindfest.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Lastet ned zenvpn da de hadde server i sør korea, men eg får ikkje logget meg inn på orign kontoen da ? kjent problem med vpn ?

EDIT :

prøvde også flyvpn, no får eg logget meg på origin, men får fortsatt 23 mars som release.. 

Noen som kan hjelpe ?

Eg får også 23 mars med CyberGhost

EDIT: Fikk 21, med å reloade Origin nåken ganger :)

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

EDIT :

Noen som kan hjelpe ?

Eg får også 23 mars med CyberGhost

EDIT: Fikk 21, med å reloade Origin nåken ganger :)

Trykker reload som en galning, og kommer til å fortsette til den 23 !

EDIT : Glem det som stod her, fant den

Endret av Villfaren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...