Gjest Slettet+130498 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Har de samme problemene, med nesten tilsvarende specs i 1080p :S Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Husk at Nvidia enda ikke har kommet ut med driver oppdatering for dette spillet, tipper det vil gjøre ting enormt mye bedre. Jeg hadde rundt 40 FPS i startområdet på eos men ble noe bedre etterhvert som jeg utforsket. Med titan X maxwell i 3440x1440. Så 13-14 fps i 1440P høres rart ut. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Dette regnes som akseptabelt for et AAA spill idag.. https://www.youtube.com/watch?v=XA07hLF-3tE 3 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Noen som har en oversikt over hvilken land spillet slippes tidligst i med tanke på lanseringsdato og tidssone? Kjenner det blir noe i tyngste langet å måtte vente en hel uke på å få fortsette, så blir nok å rigge seg til med en VPN for å komme igang så tidlig som mulig. Testet med en sørkoreansk VPN, da får jeg opp lanseringsdato 20.mars 16:00. Så da blir det en mandag jeg for en gangs skyld ser frem til Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Er på EOS no, og alt er smooth her. Ca 90 fps med 1070 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Dette regnes som akseptabelt for et AAA spill idag.. https://www.youtube.com/watch?v=XA07hLF-3tE Går slikt an å patche? Syns selv det et latterlig dårlig dessverre, og spesielt når det er så mange cutscenes Endret 16. mars 2017 av Villfaren Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Dette regnes som akseptabelt for et AAA spill idag.. https://www.youtube.com/watch?v=XA07hLF-3tE Går slikt an å patche? Syns selv det et latterlig dårlig dessverre, og spesielt når det er så mange cutscenes Da må jo alt i spillet endres og det patches nok ikke. Animasjoner i bioware spill har vært dårlig svært lenge så dette er hva vi får. Spesielt så nært release, kanskje i neste spill fra dem. Endret 16. mars 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ok. Merkelig at de gjør dette da. Men uansett, spillet så langt er bra Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Ok. Merkelig at de gjør dette da. Men uansett, spillet så langt er bra Dem gjør det fordi de vet folk vil kjøpe det uansett, så hvorfor bruke tid og krefter på det. Lenke til kommentar
SAS1984 Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 Lagde en video her, av problemene jeg har når jeg ankommer EOS (Jeg skipper cut-scenen, så den inneholder egentlig ikke noen spoilers). Viser innstillingene mine, samt hvordan det flyter før og etter. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) Dette regnes som akseptabelt for et AAA spill idag.. Går slikt an å patche? Syns selv det et latterlig dårlig dessverre, og spesielt når det er så mange cutscenes Ta en titt på denne sammenligningen mot et 10 år eldre spill: https://gfycat.com/OrganicExcellentAmbushbug Riktignok var Ashley en hovedkarakter, mens dama i Andromeda ikke er det, men det er likevel rimelig dårlig. Er forøvrig ganske latterlig å snakke om "spoilere" 3 timer inn i spillet, men jeg skal ikke ødelegge for de som bryr seg om "historien" Det at lederne for Andromeda-initiativet ikke hadde en plan B, i tilfelle de "gylne verdenene" de sist observerte for flere hundre tusen år siden ikke var mulig å bosette, er for meg helt utrolig. Det er enda mer utrolig at de på "The Nexus" ventet i 14 måneder mens det de hadde av mat og energi ble brukt opp fordi de ikke hadde en "Pathfinder" til å redde dem, hvorfor var ikke alle Pathfindere på "The Nexus" om de er ubrukelige uten han/hun? I de 190 minuttene jeg kunne spille enspillerdelen var det forøvrig sinnsykt mange advarselstegn som minte meg på de dårlige delene av DA:I: Du må ofte gå rundt og scanne ting for så å løpe frem og tilbake for å aktivere brytere for å avansere til neste kamp eller område, dette fyller ofte opp 3-15 minutter med ting som fint går under "busywork" før du kan fortsette med RP- og/eller G-delen av spillet :wallbash: Hver gang du navigerer rundt i rommet må du se på en cutscene som er minst 60 sekunder lang Grensesnittet har svært mange tilfeller av: "er du helt, helt sikker på at du vil gjøre dette?", og/eller "vennligst trykk 10 ganger for å gjøre det du ønsker" Mens du kjører over et område du allerede har funnet "hvilestedet" til kan du scanne for mineraler i bakken, en marginal forbedring fra Elfroot i DA:I fordi du ikke må gå av hesten bilen for å fikse dette. Det er haugevis med cutscenes du ikke kan hoppe over Hvis man syntes DA:I var en forbedring fra Dragon Age 2 og Origins på alle tenkelige måter vil man sikkert oppleve ME:Andromeda som guds verk, men hvis man er blant de som syntes Inquisition hadde for mye fyll og for lite innhold tror jeg det er lurere å vente til det havner på tilbud. Multiplayeren prøvde jeg i ca 60 minutter: 10 minutter ble kastet bort fordi jeg spawnet og kunne ikke røre meg. 40 minutter gikk med til å spille, da fant jeg ut at ME3MP har vesentlig bedre netcode. 10 minutter gikk med på å joine, for så å oppleve at host-en falt ut flere ganger på rad. Da multiplayeren kræsjet til skrivebordet gadd jeg ikke mer av Andromeda, spilte ME3MP for første gang siden 2014 eller noe sånt. Gameplay-messig vil jeg ikke si noe definitivt, jeg syns våpnene og comboer virket svake, men det har nok mye å gjøre med at jeg brukte start-våpen som Katana og Avenger med level 1 abilities. Endret 16. mars 2017 av N o r e n g Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. mars 2017 Del Skrevet 16. mars 2017 (endret) "Tekst" Er enig med det du skriver, dog uenig angående multiplayer delen. Synd du opplevde problemer, hadde det ganske gøy med multiplayer. Er vell den ene veldig positive tingen med spillet. Angående spoilern din er det forøvrig kun 630 år casiden dem forlot melkeveien. Edit: Negative med multiplayern er at den føles ganske "konsolifisert" ingen chat, ingen serverbrowser. Endret 17. mars 2017 av Quakecry Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 "Tekst" Angående spoilern din er det forøvrig kun 630 år casiden dem forlot melkeveien. Det er 220 000 lysår mellom Andromeda og Melkeveien, all informasjon man kan få ved å observere lys vil derfor være skikkelig utdatert. Det påstås også i codexet at de har observert Andromeda ved hjelp av Geth-teknologi som angivelig skal være istand til å observere Andromeda i "nesten nåtid", det åpenbare problemet med dette er at det er ingen måte å være sikker på at observasjonene faktisk er sanne ettersom man ikke kan påvirke eller kontrollere observasjonene på noen måte ettersom det faktisk er 220 000 lysår unna. En ting som hadde forbedret multiplayer betraktelig hadde vært visning av ping mellom alle spillere og host, samt en serverbrowser, og netcode som faktisk er noe i nærheten av brukbar. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Eg hadde ingen problemer på EOS med mitt 1080. Btw er det noen som veit om det er muligt å forandre noe på karakteren din etterpå? Er sjukt irritert for augene og det irriterer meg berre meir og meir. Vurdere å berre spele på nytt siden det tar 2 timer å spille Trial(er sikkert gjort på rundt 1 time uten cutscenes), og multiplayer frister ikkje så veldi på ME. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Virker som spillet er ganske følsom for oppløsninger over 1080P når det kommer til ytelsen på eos , skrudde ned til 1080P kun for å teste og spillet hardlocker til 90 fps ( X34en min vil ikke gå høyere en 90hz) med en gang en bumper oppløsningen noe over dette blir ytelsen over halvert for min del. Men som nevnt tidligere er det ingen game ready drivers klare for spillet fra nvidia samt det vil være en day one patch på release som forhåpentligvis vil bedre dette. Endret 17. mars 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Noen som har en oversikt over hvilken land spillet slippes tidligst i med tanke på lanseringsdato og tidssone? Kjenner det blir noe i tyngste langet å måtte vente en hel uke på å få fortsette, så blir nok å rigge seg til med en VPN for å komme igang så tidlig som mulig. Testet med en sørkoreansk VPN, da får jeg opp lanseringsdato 20.mars 16:00. Så da blir det en mandag jeg for en gangs skyld ser frem til Fant du ut noe ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Ser ut som en sørkoreansk VPN vil være det beste en får da de som ligger lenger frem i tid (australia mm) har en senere lanseringsdato. Om en bruker sørkoreansk VPN vil en få spille på ettermiddagen på mandag som slik sett passer bra. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Ser ut som en sørkoreansk VPN vil være det beste en får da de som ligger lenger frem i tid (australia mm) har en senere lanseringsdato. Om en bruker sørkoreansk VPN vil en få spille på ettermiddagen på mandag som slik sett passer bra. Så hvordan funker dette da? Eg har air vpn. Kan eg da logge meg på en sørkoreansk server, så inn i origin og kjøpe det der? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Spiller ingen rolle hvor du kjøper spillet, jeg kjøpte spillet på min norske konto på norsk IP. Eneste VPNen gjør er at den tillater deg å åpne spillet tidligere på lanseringen. Det eneste du må gjøre er å logge deg inn på sørkoreansk server på mandag, restarte origins om du har det oppe allerede så starte spillet med VPNen aktivert. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Denne her er så bra. Tydelig at de har fått ungdomsskoleelever til å skrive manus igjen, som de gjorde i DA:I. Denne gangen har de også fått ungdomsskoleelever som stemmeskuespillere. Dette er noe av det verste jeg noensinne har lest, sett og hørt i et dataspill. Det er på nivå med Spellforce. Gleder meg til Gamers 9/10-anmeldelse! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå