Gå til innhold

Mass Effect - Andromeda: Nyheter og diskusjonstråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan jeg poste denne - http://kotaku.com/five-hours-in-mass-effect-andromeda-is-overwhelming-1793268493 Så er vi cirka like langt. 

Helt ærlig så syntes jeg begge disse preview er dårlig skrevet. Den negative virker som han har en vendetta mot Bioware, og forklarer ikke hvorfor han misliker tingene i spillet. Den positive er positiv fordi "oh Mass Effect" fan service stuff. Jeg vil vite om det midt i mellom, og se litt mer kritisk analyse av elementene spillet har å by på.

Når det er sagt så er jeg faktisk utrolig skeptisk, og kan ikke helt forklare hvorfor. Føles ut som noe som mangler ved spillet eller at det skulle hatt lenger tid i utvikling. Noe er ikke helt riktig. Derfor jeg vil prøve Origin Access tingen, må få det første inntrykket unnagjort tidlig så jeg vet hva jeg går til.

Character creator ser ganske søppel ut ja. Faktisk ett steg tilbake fra trilogien sin, og den var i utgangspunktet ganske dårlig fra før. Rart de ikke kopierte DA:I sin, i og med at det er samme motor og samme utvikler. 

Endret av Akrabra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da kan jeg poste denne - http://kotaku.com/five-hours-in-mass-effect-andromeda-is-overwhelming-1793268493 Så er vi cirka like langt. 

Helt ærlig så syntes jeg begge disse preview er dårlig skrevet. Den negative virker som han har en vendetta mot Bioware, og forklarer ikke hvorfor han misliker tingene i spillet. Den positive er positiv fordi "oh Mass Effect" fan service stuff. Jeg vil vite om det midt i mellom, og se litt mer kritisk analyse av elementene spillet har å by på.

Når det er sagt så er jeg faktisk utrolig skeptisk, og kan ikke helt forklare hvorfor. Føles ut som noe som mangler ved spillet eller at det skulle hatt lenger tid i utvikling. Noe er ikke helt riktig. Derfor jeg vil prøve Origin Access tingen, må få det første inntrykket unnagjort tidlig så jeg vet hva jeg går til.

Character creator ser ganske søppel ut ja. Faktisk ett steg tilbake fra trilogien sin, og den var i utgangspunktet ganske dårlig fra før. Rart de ikke kopierte DA:I sin, i og med at det er samme motor og samme utvikler. 

Det blir iallefall feil å ignorere hans anmeldelse helt da han er en stor fan av serien sånn jeg skjønner det. Ellers er jeg enig med det du sier, glemte faktisk at man får prøve det gratis via EA Access. Så har vell ingenting annet enn harddiskplass å miste på å teste. Vil også si at mange av punktene du listet i den anmeldelsen er ganske tja, ikke veldig gode og stemmer ikke overens med det jeg har sett. Så det eneste som kan overbevise meg om noe annet nå er å høre nok folk som har spilt det sine meninger, samt min egen. 

Endret av Quakecry
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det beste er nok uansett å vente til i morgen natt for de av oss som har muligheten til dette å bare sette seg ned å faktisk spille disse 10 timene å gjøre seg opp sitt eget inntrykk, å lese anmeldelser og previews å prøve å gjøre seg ett inntrykk basert på det er ofte håpløst. Jeg merker selv at jeg lett blir påvirket av negativitet rundt film og spill , prøver derfor å alltid gå inn blind for å ikke forringe min egen opplevelse av noe. Sålenge jeg fortsetter å lese denne tråden her så gjør jo jeg ikke det så tror nok jeg kommer til å ta meg en pause fra den vertall til jeg har fått spilt nok til å skape mitt eget inntrykk, noe jeg forhåpentligvis klarer å gjøre på de 10 timene en får spille pre launch biten.  

Eksempelet her er vel at jeg nok ikke hadde fått den samme fantastiske opplevelsen jeg fikk når jeg spilte gjennom dragon age inquisition om jeg hadde gått inn med samme mindsettet som hylekoret som mente spillet var elendig og bare en stor fetch quest når det var så mye mer en det :) Bare mine "two cents" 

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir iallefall feil å ignorere hans anmeldelse helt da han er en stor fan av serien sånn jeg skjønner det. Ellers er jeg enig med det du sier, glemte faktisk at man får prøve det gratis via EA Access. Så har vell ingenting annet enn harddiskplass å miste på å teste. Vil også si at mange av punktene du listet i den anmeldelsen er ganske tja, ikke veldig gode og stemmer ikke overens med det jeg har sett. Så det eneste som kan overbevise meg om noe annet nå er å høre nok folk som har spilt det sine meninger, samt min egen. 

Du får til og med 10% av på spillet om du kjøper det med Origin Access, så om du liker det så tapte du ingenting. 

Lenke til kommentar
"Med Spill først-prøveversjoner kan du laste ned og spille kommende EA-spill i en begrenset periode før de lanseres. Du blir den første til å spille EAs nyeste og beste spill med et Origin Access-medlemskap. Og siden du spiller det ekte spillet – ikke en demo – lagres all fremgangen din slik at du kan fortsette der du slapp, hvis du bestemmer deg for å kjøpe spillet."

Fint og flott. Men noen som vet om dette gjelder aktivering via retail? Vurderer faktisk å hoste opp 33,50 for dette. Gjøre et unntak siden det er Mass Effect. Men er ikke villig til å risikere eventuelle skavanker med at det ikke gjelder retail o.l. Det er jo bare slemt.

Lenke til kommentar

En liten oversikt over når en får mulighet å spille 

oversikten er hentet fra reddit , kunne tenkt meg å fått forhåndslastet dette, men får fortsatt ikke muligheten i Origin. Uansett så er det altså ifølge reddit rundt en time igjen til de åpner dørene :D. Sitter heldivis på en særdeles kjapp fiber linje, så dersom EA serverne klarer å levere skal det ikke ta lange tiden å laste det ned.

edit :

snip

Retail utgavene blir aktivert gjennom origin så jeg ikke forstå noe annet enn at det skal være uproblematisk.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Noen som har en lur måte sånn at jeg får spilt spillet den 21 sånn som de i Usa? 

Har xbox one.

Kanskje kjøpe det via den amerikanske markedplacen?

Hehe vet det er bare to dager imellom men det er lenge når man har gledet seg så lenge!

Har Ea access så vet om de 10 timene.

Endret av Hansiboy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Tja, bestill fra Gamezone så er hvertfall sjansen stor for at du får spilt det den 22 om du ikke bor så langt utenfor allfarvei.

Lenke til kommentar

Sett på litt 4K gameplay nå. Veldig veeeeldig pent på PC! PS4Pro versjonen så ikke dum ut den heller. Når ikke opp til PC nivå men det skulle jo bare mangle. Bare lurer på når i huleste jeg skal rekke å spille Mass Effect 1-3....kommer vel til å bruke evigheter før jeg kan da evnt starte på Andromeda...

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Sett på litt 4K gameplay nå. Veldig veeeeldig pent på PC! PS4Pro versjonen så ikke dum ut den heller. Når ikke opp til PC nivå men det skulle jo bare mangle. Bare lurer på når i huleste jeg skal rekke å spille Mass Effect 1-3....kommer vel til å bruke evigheter før jeg kan da evnt starte på Andromeda...

Se på det positive. Kanskje det har kommet ett par patcher ut innen da så spillet kjører enda bedre. Det tar sin tid å gå igjennom Mass Effect serien uansett, spesielt med DLC. Har du begynt? Hva syntes du?

Angående Origin access så begynner nedlasting for PC nå snart. 5 minutter til tror jeg. Tenker jeg setter den på og hiver meg i seng, trøtt og vil ha en fersk start med spillet imorgen. Poster litt inntrykk når jeg føler jeg har spilt nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...