Majjan Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Men det blir en stund til vi får utforske universet i N7-uniform igjen.Et nytt Mass Effect er annonsert Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Etter hvordan Bioware kjørte både Mass Effect og Dragon Age seriene i grøfta etter de første spillene så er jeg veldig skeptisk. 3 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Liker mass effect, men traileren var jo ganske døll, og hadde lite som har noe med mass-effect-seriens styrker å gjøre i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hvem er ikke klar for Mass Effect?! Fy flate. Ja 3ern var litt ehh. LITT! Mye bra der også. Om jeg gleder meg! Jeg digger omfattende universet de har laget. Det er så syyykt mye potensiale der. All backstoryen de lagde bare for å komplettere det vi spilte. Nei, dette blir rått! 3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hvem er ikke klar for Mass Effect?! Fy flate. Ja 3ern var litt ehh. LITT! Mye bra der også. Om jeg gleder meg! Jeg digger omfattende universet de har laget. Det er så syyykt mye potensiale der. All backstoryen de lagde bare for å komplettere det vi spilte. Nei, dette blir rått! Helt enig, utrolig mye potensiale her. Og Mass Effect 3 var ikke så ille, hadde sine øyeblikk der man måtte sukke, men det var også utrolig emosjonelt. 1 Lenke til kommentar
theIndiekid Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Stiller meg litt skeptisk etter ME 3. ME 3 hadde mye bra, men storbommet på masse potensiale. Bio er flinke til å lage verdener og lore, men sliter med å avslutte historier, imo. Blir IKKE forhåndsbestilling denne gangen. 1 Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Gitt hvordan de tre mulige sluttene på ME3 utspiller seg, er jo strengt tatt et ME4 rimelig umulig. Vi får nok en utilstrekkelig og påklistret forklaring på det hele, men. Dette spillet blir til nød kjøpt på et eller annet salg hvis jeg ikke har noe annet å spille. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Slutten på me3 er ikke bra, men spillet er allikevel et godt spill i mine øyne. Så tror bioware kan levere. AtW Lenke til kommentar
LMH Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Einig, alt i alt synest eg Mass Effect serien er svært godt snikra saman. Spent på korleis dei knytter dette saman med den gamle triloligen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Traileren gjorde ikke så mye for meg. ...men det er Mass Effect, så det blir sikkert bra. Lenke til kommentar
Golamesh Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Traileren gav meg egentlig alt jeg ville ha. At et nytt Mass Effect er på vei, og at Makoen er tilbake. Selv om jeg ble skuffet av avslutningen på Mass Effect trilogien så har jeg egentlig ingen grunn til å være skeptisk. Trilogien var 90% bra etter min mening, så det gjør at jeg ønsker mer. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Veldig glad i denne serien, og jeg tror de her har en stor mulighet til å utvide mulighetene en del. Det ville vært spennende om de introduserte mer diplomati, og situasjoner du kan løse på forskjellige måter, inkludert trefninger i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå