gorsol Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 I ReCore skal du kjempe side om side med robotvennene dine.Utviklerne av Metroid Prime har avduket sitt nyeste spill Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Metroid Prime var laget av Retro? Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Metroid Prime var laget av Retro? Det var det så sannelig, men flere av hovedpersonene bak Metroid Prime forlot og dannet Comcept. (Om jeg ikke tar feil) Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Metroid Prime var laget av Retro? Det var det så sannelig, men flere av hovedpersonene bak Metroid Prime forlot og dannet Comcept. (Om jeg ikke tar feil) Armature. Comcept er studioet til Keiji Inafune. Lenke til kommentar
Knebla Bruker Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Metroid Prime var laget av Retro? Det var det så sannelig, men flere av hovedpersonene bak Metroid Prime forlot og dannet Comcept. (Om jeg ikke tar feil) Tre stykker av dei så lagde Metroid prime danna Armature, Men da hadde ikkje tatt seg ut å ha sagt selskapet bak Batman: Arkham Origins Blackgate og eit par Vita portar istaden for Metroid Prime. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå