Håvard Hofstad Ruud Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Og den originale trilogien kommer i oppusset drakt.Nytt Gears of War er på vei Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det gjelder kun det første Gears of War! Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Det har du jaggu rett i! Her er det jeg som har misforstått. Tar det på min kappe, og har rettet opp nå Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det gjelder kun det første Gears of War! 2 og 3 kommer ut senere, hvis jeg forstod det riktig. Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) De spurte Rod om 2,3 ville komme men han svarte at de hadde 2 store prosjekter på gang. Det ene er Gears remasterd å det andre er Gears 4. Men ligger nok litt i koretene ved en senere anledning Endret 16. juni 2015 av Tommx Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) Mmmmmmmmmmm. Ingen Marcus, Cole, Baird, Anya, Hoffman eller andre vi kjenner fra før? Ikke en gang en fjern Carmineslektning? Vet ikke om det er like interessant lenger. Og om den nye skapningen ikke er locust, hvor mange monsterraser kan holde seg skjult på en enkelt planet? Endret 16. juni 2015 av Serpentbane Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg prøver ikke å være (for) sarkastisk her, men hvorfor er det viktig at disse pappfigurene er med? Dypt utviklede karakterer kan jeg ikke akkurat si var det jeg satt igjen med etter gears of war. AtW Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Jeg prøver ikke å være (for) sarkastisk her, men hvorfor er det viktig at disse pappfigurene er med? Dypt utviklede karakterer kan jeg ikke akkurat si var det jeg satt igjen med etter gears of war. AtW Enig! Epic burde gitt Marcus Fenix og de andre bolerne en støvel i tryne og heller hyret inn noen som kunne diktet opp noen mer realistiske karakterer. Det beste av alt hadde vært hylekoret fra alle gamer-lamerne rundt omkring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå