Ni kon Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Vel en annen måte å gjøre det på er at alle skriver et innlegg i ny og ned så vil jo denne alltid ligge høyt oppe på listen;) Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Og legge den til i signaturen Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Sånn som dette Glimrende guide, måtte bare si det igjen. Endret 9. desember 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 til anders leipland: den acblokka de testa hadde små nippler... i motsetning til DD M3 blir flowen mye lavere ettersom nipplene er mindre (1/4")... de på microplex selges uten hurtigkoblinger Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Kjempebra guide. Fint at noken tar initiativet. Du kunne og ha tatt med ka rekkefølge delene bør stå i, veldig mange som spør om det. Jeg personlig bruker....... Vannpumpe (tank) --> Radiator ---> blokk ---> tank jeg har hjemmelaget utstyr.. har spart MY pæng på d Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Endelig har vi sticky. Om det er noe dere føler mangler er det bare å lage noe selv eller evt. sende forslag til meg eller Arctic. Setter STOR pris på alle bidrag.. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Endelig har vi sticky. Om det er noe dere føler mangler er det bare å lage noe selv eller evt. sende forslag til meg eller Arctic. Setter STOR pris på alle bidrag.. Hva med å skrive litt om hvordan det skal settes sammen og framgangsmåten. Som f.eks hvor slangen fra inn/ut sug skal osv... Hvordan man skal teste systemet og hvor lenge det skal testes. Lenke til kommentar
Sverdfisk Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Fin post. Den hjelper sikkert mange. Stå på gutter. Og jenter? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Fin tråd ja. Hadde vært kjekt med forslag til oppsett av komplette sett, hvilke slanger og nipler en skal bestille osv. Veldig veldig enig. Gjerne lage forskjellige kategorierer og. Billig,middles,dyr og overkill Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 mange her som sitter inne med informasjon om alt dere spør om.. Det jeg hadde tenkt var at alle kunne bidra til denne, som de har gjort i "Linux FAQ" tråden. Så om noen sitter inne med noe.. Skriv det ned og send det som PM til meg eller Arctic. Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Her finner du det meste som er verdt å vite om vannkjøling WATER COOLING De forskjellige blokken som er testet finner du rangert herOverclockers.com Waterblock Test Results Testene er meget omfattende og forseggjorte Personlig holder jeg en knapp på Danger den RBX eller White Water blokka til Dtek Endret 3. mars 2004 av Bofur Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Enkel og forholdsvis billig måte å lage egne kjøleblokker på; er forøvrig usikker på om denne metoden er å anbefale for CPU-blokker men det fungerer iallfall strålende for NB og VRAM Kjøp ei 1mm kobberplate på clas (145,-) og en plate 8mm plexi. Fres ut kanaler i plexien og gjerne riss opp tynne spor i kobberplata(evt lodd på flere tykkelser), bor hull til nipler (disse også i plexien) og lim hele greia fast til kobberet med to-komponent epoxy. Sitter som f*** og funker som et skudd. Nipler får man billigst (så vidt jeg vet) fra biltema; 15,- for 1/2" nipler i mange forskjellige utførelser. De selger også sett med forskjellige overganger i plast; y-ledd, T-ledd etc.. for rundt en hundrings. Alt i alt, mye billigere og like bra som de man får fra f.eks microplex. I tillegg kan jeg nevne at hos Biltema får man også nye sett med kappskiver og annet til dremel/jukse-dremel for under 200 kroner. Dette er komplette sett med alt man trenger. Lenke til kommentar
why_not Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Er MIST Tsunami komplette vannkjølingssett fra www.microplex.no bra? Har tenkt til å overklokke intel pentium 4 2,5ghz til 3,6 eller noe.. Fynker det vannkjølingsettet bra da? Noen andre bra til ca 2000kr? Endret 2. juni 2004 av why_not Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) I tillegg kan jeg nevne at hos Biltema får man også nye sett med kappskiver og annet til dremel/jukse-dremel for under 200 kroner. Dette er komplette sett med alt man trenger. Link til dette?? Kjempe bra FAQ til vannkjøling. Blir vel vannkjøling til sommeren :D Endret 13. juni 2004 av kuroger Lenke til kommentar
andesam Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Et spørsmål: Er det noen som VET (ikke "tenker seg" eller noe sånn) hva som er best av å ha vifter som blåser inn i radiatoren eller vifter som suger ut fra radiatoren. Eller er det så godt som akkurat det samme? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Det lurer jeg også på. Edit: Eller kanskje ikke, etter enda en titt i FAQ'en. Endret 22. juli 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
gjermundnes Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 bra post dog var det mange ? tegn. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 bra post dog var det mange ? tegn. Det med spørsmålstegn er bare en konvertering fra et skriveprogram som ikke gikk så bra... Denne FAQ, begynner forøvrig å bli litt gammel nå, og mye vann har flommet siden den gang! Lenke til kommentar
frentix Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Takker for en bra faq. Som "n00b" på området fikk jeg svar på en del grunnleggende spørsmål jeg lurte på. Ser det har poppet opp noen vannsystemer for socket 775 også nå , så det spørs om jeg ikke går for et waterchill sett på mitt nye system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå