caza Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har koblet opp trådløst nettverk mot min bærbare. Funker utmerket med deling av filer og skriver. Får også koblet stasjonær pc på internett(modem) fra den bærbare, men jeg får ingen kontakt på internett med laptop. Noen som kan gi meg en veiledning... Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har du konfigurert Routeren riktig? Hvem er ISP? Hvorfor går du fortsatt med modem på internet hvis den stasjonære er koblet til samme nettverk?? Mange flere spørsmål venter ... men her trengs det mere info for å kunne hjelpe. Lenke til kommentar
caza Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Du misforstår.. har kun analog linje.Bruker modem på begge maskiner. Det trådløse nettverket fungerer, det er bare det at jeg ikke har konfigurert internett-forbindelsen. som sagt får jeg til å koble stasjonær pc til internett via min bærbare: mine nettverkssteder>trådløst internett, men jeg får ikke til å koble min bærbare til internett med denne forbindelsen. stasjonær blir stående oppkoblet. Selve nettverket fungerer ellers.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå