neutral22 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (Forhåpentligvis) RDR på XboxOne? Nok en grunn til å kjøpe en. Skal være ærlig ,første tanken min når jeg leste RDR var ....... "Ridgreracer Revolution?" Men ja, Red Dead Redemption blir velkomment Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (Forhåpentligvis) RDR på XboxOne? Nok en grunn til å kjøpe en. Skal være ærlig ,første tanken min når jeg leste RDR var ....... "Ridgreracer Revolution?" Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Her er spillene som er tilgjengelig nå:A Kingdom for KeflingsA World of KeflingsAlien Hominid HDBanjo-KazooieBanjo-TooieBattleBlock TheaterDefense GridGeometry Wars EvolvedHexic HDJetpac RefuelledKameoMass EffectN+Perfect DarkPerfect Dark ZeroSmall ArmsSuper Meat BoyToy SoldiersToy Soldiers: Cold WarViva PiñataViva Piñata: TIPZuma Satser på at det er en liste som vil stige betrakelig fremover. Håper Microsoft har såpass stålkontroll at de ihvertfall får alle eksklusivene man ikke får spilt noe annet sted enn Xbox bakoverkompatibel med Xbox One. Lenke til kommentar
Einar i lia Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Om det er mer enn en grønnsakshandler i byen så slipper man som regel å gå hjem med råtten kål og løk. Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Microsoft går frem som en av de mest seriøse aktørene som bryr seg om fansen. Står respekt av slikt! 3 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du kan stemme på spill nå: https://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibility Stem på Red Dead Redemption. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Hmm, bare 360? Hadde et enslig håp om Xbox, også. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du kan stemme på spill nå: https://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibility Stem på Red Dead Redemption. Read Dead Redemption er på 1. plass. Stem heller på noen av de spillene som ikke har så mange votes. Som f. eks Street Fighter IV. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Du kan stemme på spill nå: https://xbox.uservoice.com/forums/298503-backwards-compatibility Stem på Red Dead Redemption. Read Dead Redemption er på 1. plass. Stem heller på noen av de spillene som ikke har så mange votes. Som f. eks Street Fighter IV. Man må da holde RDR på førsteplass, selvfølgelig. Street Fighter... ble vi ikke ferdig med det i begynnelsen av 90-tallet? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Street Fighter... ble vi ikke ferdig med det i begynnelsen av 90-tallet? Tydeligvis ikke! Street Fighter IV var et stort comeback for serien. Det hadde vært gøy om MS fant en vei rundt Street Fighter avtalen mellom Sony og Capcom. Street Fighter V kommer ikke til XBO, men det hadde vært fint om vi i det minste fikk USF4. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Jeg spilte først med ME1 på nytt game på mandag kveld, men fant ut at jeg hadde savegames på 360`en så fikk disse videreført til clouden. Så nå finner jeg ut at jeg ikke kan spille det fordi DLC'en ikke er innstallert på maskina. Går så til store-delen in-game i ME1, og der kommer ingenting opp. Er det noen som har en løsning? Må jeg laste ned DLC`et til en minnepenn kanskje? Har ikke fått testet det. Lenke til kommentar
Yommt Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Litt seint nå.. jeg solgte de gamle spillene mine Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 RDR med Oculus Rift? Ja, takk! http://www.windowscentral.com/xbox-one-will-support-xbox-360-game-streaming-windows-10-and-oculus-rift Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 27. juni 2015 Del Skrevet 27. juni 2015 Dette var det Sony lovte oss til playstation 4, har ikke sett eller hørte noe mer om det. + alle issues jeg hadde med den jævla konsollen. Savner 360'en min T.T Lenke til kommentar
Rompel & Skinnrolf Skrevet 28. juni 2015 Del Skrevet 28. juni 2015 Street Fighter... ble vi ikke ferdig med det i begynnelsen av 90-tallet? Du ble kanskje ferdig med det, men det ble ikke vi andre! Hadouken -----> Catch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå