Håvard Hofstad Ruud Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Snart kan du spille de gamle Xbox 360-spillene dine på Xbox One.Xbox One blir bakoverkompatibel Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. Det ville ikke solgt konsoller. 1 Lenke til kommentar
mlu Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. Blir nok mulig via streaming fra xbox til PC. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, men det er ikke helt det samme. Lenke til kommentar
mlu Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Ja, men det er ikke helt det samme. Helt sant, men som RRhoads skriver så ville de ikke solgt konsoller utenom. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Siden den gamle xboxen min sliter som faen så er dette glimrende Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Dette er bra! 360`n min er kaputt, så nå får jeg i det minste spilt de får spillene jeg hadde til den, om jeg gidder. Liker muligheten! 1 Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Nå vil jeg faktisk vurdere å en gang skaffe meg en Xbox One. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tjenesten er nå tilgjengelig for norske Preview-medlemmer (forutsetter norsk region). Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er viktig å få med at dette kin gjelder noen få titler foreløpig. Jeg har mine tvil om at alle spillene jeg har vil fungere på XOne. Endret 15. juni 2015 av RRhoads Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. Det ville ikke solgt konsoller. Nei, måten å selge konsoller på er jo åpenbart å stenge ute andre fra innhold AtW Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Ja, det er jo helt klart en software emulator dette. Så om Microsoft ville så kunne dem garantert ha gjort det. Det ville ikke solgt konsoller. Nei, måten å selge konsoller på er jo åpenbart å stenge ute andre fra innhold AtW Trist, men sant. Hadde det ikke vært for én tittel, så hadde jeg ikke hatt XBone. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Det er viktig å få med at dette kin gjelder noen få titler foreløpig. Jeg har mine tvil om at alle spillene jeg har vil fungere på XOne. Yes, men jeg tror litt av årsaken er også at de ville holde overraskelsen hemmelig. Hemmelighetene i spillbransjen lekker jo som bare det. Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Skulle lansert funksjonen på windows også. AtW Fokuset for E3 er Xbox. Windows-ting kommer på PC-Gamer eventen og GamesCom. Helt på slutten nevnte de også at de vil bringe titler til Windows. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (Forhåpentligvis) RDR på XboxOne? Nok en grunn til å kjøpe en. 1 Lenke til kommentar
NoirNow93 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Om den ikke kan spille alle eller minimum 80% av 360 spill så ignorerer jeg dette. Flere og flere konsoll eksklusiver (spesielt fra Japan) blir nå portert til PC uansett så jeg har hovedsakelig gitt opp konsoll anyway Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Takker ikke nei til dette -men-? Hadde faktisk nesten sett det som mer naturlig om det ble bakoverkompabilitet til den originale Xboxen. Både Xbox(1 ) og Xbox One (.....ja... ) er x86 PCer, mens 360en var en merkelig PowerPC greie, som og var noe av grunnen til jeg ikke ble overraska når XBO i utgangspunktet ikke kunne kjøre 360 spill. Blir nok sannsynligvis like begrenset som det var å kjøre Xbox spill på 360en (beste XB shooterene Timesplitters 2 og Future Perfect ble aldri spillbart) Uansett ,takker Microsoft for denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå