IngvaldNordland Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Rennesøy Trafikk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Dette er nok ikke et motiv som ofte blir tatt av vanlig folk tenker jeg. Det du har fått ut av dette motivet, er ganske imponerende. Utrolig flott komponert og redigert. Nesten så det blir dagens for meg tror jeg:) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Dette er nok ikke et motiv som ofte blir tatt av vanlig folk tenker jeg. Det du har fått ut av dette motivet, er ganske imponerende. Utrolig flott komponert og redigert. Nesten så det blir dagens for meg tror jeg:) Svært hyggelig kommentar å få, til et bilde som nok ligger litt på siden av de mange hyggelige sommer scener. Mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 God komposisjon, lys, skygge og fargetone i bildet er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Severdig bilde! Liker slik type bilder. Farger og tekstur tiltaler meg Hilsen Tove Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 God komposisjon, lys, skygge og fargetone i bildet er meget bra. Vennlig hilsen Ragnar Mange takk Ragnar. Ikke akkurat et hyggelig bilde, men det er noe med industriens uslepne ytre jeg liker å ta tak i. mvh IngvaldN. Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Severdig bilde! Liker slik type bilder. Farger og tekstur tiltaler meg Hilsen Tove Hei Tove. Ja, å finne temaer/motiv som treffer noen strenger trenger ikke alltid å være solnedganger : ) Takk skal du ha. mvh Ibn Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Stilig ! Synes hettene på taket og buene på høyre vegg, sammen med de spesielle fargetonene gjorde dette til ett spennende og severdig bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Stilig ! Synes hettene på taket og buene på høyre vegg, sammen med de spesielle fargetonene gjorde dette til ett spennende og severdig bilde. Mvh. Rolf Hei Rolf. Satte pris på at definerte hva du liker ved bildet. Da blir kommentaren svært håndfast : ) Takker, mvh IngvaldN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg