Gå til innhold

Grafikk forum?

Anbefalte innlegg

Er trist at det ikkje går noken vei med Gfx.no planen :( , men hadde det i det minste vert mulig å få opp et forum der man kan prate om ting som har med grafikk å gjøre? Har fått intrykk av at det er en del (spes i webdesign forumet) som driver med litt slikt - og det blir litt rart å putte alt som har med grafikk/design inn i webdesign forumet.

Kan i det minste ha en prøveperiode på f eks 1 mnd elns, og vist det er heller laber aktivitet stenge den ned igjen.. ?? Vær så snill! :smisk: :D

Endret av arve87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en veldig god idee... savner et slikt sted på hw.no forumet.

Akira: storedyret ER veldig bra, MEN. Det er hyperinaktivt til tider, og stort sett fullt av profesjonelle grafikere and so on så det kan bli litt VEL profft for oss som driver med det på hobbynivå ;)

(dessuten har hw.no 30.000 medlemmer...)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

La det for GUDS SKYLD ikke bli et nytt DeviantArt. Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på utvikling av noe slikt, men det er på grunnlag av at det blir mer Det Store Dyret enn mådderføkkings DeviantArt, som jeg synes er en fryktelig community.

Sikt på noe i nærheten av Dyret for hobbygrafikere istedet. Jeg synes personlig at Dyret kanskje har degenerert en del siden jeg kom dit i første omgang, men på den annen side så er jeg veldig kravstor. Bare unngå DeviantArt ... jeg blir forbanna av tanken på en norsk versjon av noe slikt >.<

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...