Arve Systad Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 (endret) Er trist at det ikkje går noken vei med Gfx.no planen , men hadde det i det minste vert mulig å få opp et forum der man kan prate om ting som har med grafikk å gjøre? Har fått intrykk av at det er en del (spes i webdesign forumet) som driver med litt slikt - og det blir litt rart å putte alt som har med grafikk/design inn i webdesign forumet. Kan i det minste ha en prøveperiode på f eks 1 mnd elns, og vist det er heller laber aktivitet stenge den ned igjen.. ?? Vær så snill! :smisk: Endret 12. november 2003 av arve87 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 www.storedyret.com enjoy! AKIRA Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 regner med at dette vil komme etterhvert, men kan ikke si noe mer om NÅR. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Det er en veldig god idee... savner et slikt sted på hw.no forumet. Akira: storedyret ER veldig bra, MEN. Det er hyperinaktivt til tider, og stort sett fullt av profesjonelle grafikere and so on så det kan bli litt VEL profft for oss som driver med det på hobbynivå (dessuten har hw.no 30.000 medlemmer...) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hadde vært kult, støtter det forslaget fullt ut! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 /me har lyst på gfx.no! Er grunnen til at det ikke ble noe gfx.no foreløpig mangel på design? I tiffle, kanskje en del av vi som henger i webdesign-forumet kunne gått sammen og laget noe? Lenke til kommentar
Libbe Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 det hadde vært rått med gfx.no men i mellomtiden har jeg funnet noe annet, nemlig www.gfxvision.net her kan man legge opp sin egen grafikk, poste i forumet og masse annet... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det hadde vært konge! Webdesign er den nestbeste delen av forumet, og dette hadde vært konge! Forslag støttes! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. november 2003 Forfatter Del Skrevet 12. november 2003 sjå forøvrig http://forum.overklokking.no/index.php?showtopic=168500 Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Yes! En slags norsk deviantart! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 er www.overklokking.no og www.hardware.no det samme? lurt litt på dette men turde ikke spørre (blir vel tatt som en n00b nå) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mscon var jo et tenkt mediaforum da. siden jeg går på media og har fått mange folk der... Prøvde å få med porssgrunn medie linje osv men ****** folka gidder ikke å poste. Hadde vert genialt om folk kunne legge ut og diskutere design og fått med alle medieskoler. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 er www.overklokking.no og www.hardware.no det samme? lurt litt på dette men turde ikke spørre (blir vel tatt som en n00b nå) ser du linjen til høyre så ser du "HW-Nettverket" Lenke til kommentar
SHDR Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 La det for GUDS SKYLD ikke bli et nytt DeviantArt. Jeg kunne godt tenkt meg å bli med på utvikling av noe slikt, men det er på grunnlag av at det blir mer Det Store Dyret enn mådderføkkings DeviantArt, som jeg synes er en fryktelig community. Sikt på noe i nærheten av Dyret for hobbygrafikere istedet. Jeg synes personlig at Dyret kanskje har degenerert en del siden jeg kom dit i første omgang, men på den annen side så er jeg veldig kravstor. Bare unngå DeviantArt ... jeg blir forbanna av tanken på en norsk versjon av noe slikt >.< Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Gode nyheter til dere som ikke har fått det med seg allerede. Vi diskutere for tiden akkurat dette med en grafisk del på forumet. Ikke noe fancy greier, men bare et lite hjørne hvor man kan diskutere grafiske ting. Vi tar gjerne imot forslag angående struktur på denne kategorien. Send meg isåfall en PM eller epost. Lenke til kommentar
Metz Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) kreativesjeler.net er jo et koslig norsk grafikk forum Endret 3. mars 2004 av Metz Lenke til kommentar
Metz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 sorry for at jeg drar opp en gammel post. men for dere som etterlyste litt liv på designfronten, så finner dere en konkurranse her, deadlinen er i morgen, men dette er da ingen hindring. hiv dere på og vinn en frekk canon printer. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 sorry for at jeg drar opp en gammel post. men for dere som etterlyste litt liv på designfronten, så finner dere en konkurranse her, deadlinen er i morgen, men dette er da ingen hindring. hiv dere på og vinn en frekk canon printer. gogo reklame.. -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå