Kristoffer Møllevik Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det finnes utrolig mye kult på folkefinansieringsnettsiden, men får vi det vi betaler for?GUIDE: Hvordan funker Kickstarter? (Ekstra) Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Pebble hadde helt klart suksess på Kickstarter, men den første klokken deres imponerte ikkeHer tror jeg man kan skylde på anmelderen hos Hardware, de fleste andre store IT-relaterte nyhetsmedia hadde for det meste kun godord å si om Pebble. F.eks. skrev CNET i juli 2014 at [...] the 6-month-old Pebble Steel is still the best smartwatch. Financial Post skrev i desember 2014 at [Pebble is] the only smartwatch worth buying. Så jeg håper virkelig på at dere får en annen journalist til å vurdere nye Pebble Time, når denne kommer ut. Jeg har selv hatt den originale Pebble i bortimot ett år, og kan si meg meget fornøyd. Nå venter jeg bare på at jeg skal få den nye Pebble Time. Lenke til kommentar
icc Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Funker er dårlig norsk, bruk virker eller fungerer dersom dere ønsker å bli tatt mer seriøst. 2 Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Spennende konsept, og for å ikke snakke om at det norske spillet Dreamfall chapters er blitt finansiert gjennom kickstarter! Dette kunne jo vært med i artikkelen! https://www.kickstarter.com/projects/redthread/dreamfall-chapters-the-longest-journey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå