Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke møtt han, men jeg er jo betatt da..

Anbefalte innlegg

Tenk litt bredt på dette da... Han er i militæret og skal bli/er sersjant. Er på Tinder. Er "superbusy" men alltid til til melding. Skal flytte nordover om ikke lenge. Tror de fleste gutter som har lyst på noe "attåt" hadde klart å legge på hvilket som helst image over melding. Ville tatt det rolig, om ikke du og er interessert etter litt rask kos da.

For øvrig, autoritære og sjefete? Er vell det de prøver å bli lært opp til å være ja. Men er vell som regel kun blant sine "egne" og i militærinstanser de har denne autoritære makten. Blir fort litt motsatt i hverdagslivet da folk kjenner "typen"....

Koselig med en sommerflørt da... :) Ta på den blå kjolen og gi oss ett referat :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm..håper ikke han er en av de da. det skal jeg gjøre.. :)

Anonymous poster hash: 77272...992

Militære folk kan ofte være autoritære i jobb men dem som er litt eldre militære jeg kjenner er helt vanlige om ikke litt ekstra høflig og ydmyke i dagliglivet. Autoritæritet er unødvendig i sosiale settinger i et utviklet samfunn... vil du ha en dominant sjef i huset "mannemann" derimot må du nok lete på mer spesifikke plasser. 

Jeg traff godt med å måtte flytte til nord-norge.... det er realiteten for de fleste militære i store deler av livet dessverre... 

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tviler egentlig på at han er ute etter noe seriøst i og med han skal flytte. Dessuten brukes jo tinder som oftest av folk som er ute etter et ligg eller to. Med mindre det er en ensom øy går det sikkert fint å møte han der!

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg.. han savner kanskje en jente å flørte litt med når han er i militæret, ikke vet jeg. Han kan virke litt sjalu når jeg er med kompiser da, litt søtt. Han sier han gleder seg til å se meg osv.. ;p

Så jeg krysser fingrene for en vellykket treff!!!!! Shiiiet

Lenke til kommentar

Vet ikke jeg.. han savner kanskje en jente å flørte litt med når han er i militæret, ikke vet jeg. Han kan virke litt sjalu når jeg er med kompiser da, litt søtt. Han sier han gleder seg til å se meg osv.. ;p

Så jeg krysser fingrene for en vellykket treff!!!!! Shiiiet

Fingers crossed! sjalu slutter å være "søtt" når han blir en psykopat om det, men det skjer sikkert ikke :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

TS HER!!

Vi møttes som avtalt i dag, han kom nedover til meg.. Når vi møtte hverandre, var det sykt rart, men utroolig hyggelig. Han sa jeg var så fin.. dro ut på øyen, satt på et pledd og spsite kvikklønsj og blåbær. :p så solnedgangen, og lå sykt tett inntil hverandre etterhvert, ble litt kaldt.. så tok han hånden min, og holdt meg foran alle andre. Sykt fin date.. den beste jeg har vært på :)

Har ikke hørt noe fra han enda, og det er 1/2 t siden han dro, men han kjører nå da.. ;p

Skikkelkg sommerromanse-feeling:p

• Liker 2
Lenke til kommentar

Mhm, må bare spørre dere gutter/menn: hva signaliserer det når dere leier jenta offentlig? Liker dere henne skikkelig godt da, for akkurat DET gjør man ikke med hvem som helst vel? 

Må jo spørre siden mange gutter gjør og sier så mye rart/"søtt" uten å mene det..

ts

Lenke til kommentar

Mhm, må bare spørre dere gutter/menn: hva signaliserer det når dere leier jenta offentlig? Liker dere henne skikkelig godt da, for akkurat DET gjør man ikke med hvem som helst vel? 

Må jo spørre siden mange gutter gjør og sier så mye rart/"søtt" uten å mene det..

ts

ta det som det kommer du... ikke ha forhåpninger eller overanalyser enkelthendelser som at han tok deg i hånda et stykke.... bare vær positiv, deg selv så går dette så fint skal du se. 

Jo, man kan leie damer man bare vil få til sengs i hånda for å få dem til å tro du er genuin osv.... men han fyren her liker deg nok bedre enn som så... spiller han et slags kvantitetsspill så orker han ikke kjøre 1 time for å møte deg... isåfall må du være extremt attraktiv/kjendis/ha noen seksuelle fetisjer som matcher osv..... 

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...