AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei! Har snakket en del samt. snappet med en kjempefin og søt gutt på tinder i noen uker nå. Jeg merker at jeg tenker på han utrolig mye og føler meg betatt. Er det fler her som har blitt betatt på denne måten? Til helgen skal han kjøre hele en time + for å treffe meg. Da skal vi sikkert kjøpe noe smått og kjøre ut til en fin øy. Høres bra ut? :D Vi er relativt unge, 20 og 21 Er sykt nervøs.. skal gå i en marineblå kjole som er tettsittende, høres innafor? Fortell om noen tinderdates da Noen som ble vellykket? Anonymous poster hash: 973bb...371 Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Treff han på en kafe eller annen offentlig plass.Når du ikke har faktisk møtt personen så er han en fremmed, og du blir med en fremmed til en øy. Det er ikke lurt. 2 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Treff han på en kafe eller annen offentlig plass. Når du ikke har faktisk møtt personen så er han en fremmed, og du blir med en fremmed til en øy. Det er ikke lurt. Veldig uenig, øy er perfekt. Det er privat, man behøver ikke forholde seg til andre mennesker og man kan virkelig bare være alene, sammen, kose og ha det bra. Tettsittende kjole er vel og fint det, men det kommer helt an på hva dere skal gjøre på denne øya. Skal dere bo der noen dager? sitte på en benk? bade? Tettsittende kjole høres ut som bytur for meg bare Sikkerhetsgreiene får du nesten vurderer selv.... sannsynligvis er han ingen farlig fyr men man vet jo aldri. Endret 15. juni 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det er privat og man behøver ikke forholde seg til andre mennesker. Med andre ord perfekt sted for en som kan ha stygge hensikter med ei rimelig ung jente. No one can hear you scream. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Henrik2k, Det kan være et fint sted for en date, men ikke for en blind date med en fremmed du ikke kjenner. En av årsakene til at det er dumt er at hun ikke vet hvem han er, hvordan han ser ut eller hvilket land han bor i. På øyen kan det vente en hel kompisgjeng som skal misbruke henne. Kanskje filme alt og legge ut på nettet. Politiet vil ikke kunne gjøre noenting. Slikt skjer dessverre altfor ofte. Alt hun tror hun vet om han kan være løgn. At det kan gå bra, betyr ikke at det er lurt. Det kan gå bra å løpe gjennom et minefelt også, og å kjøre bil uten belte. Ingen av delene er særlig smart. Det hun gjør hvis hun er smart er å møte han og bli kjent med han offentlig, og deretter ta turen videre på øyen hvis hun føler for det. Inni bilen hans på veien til øyen regnes ikke som offentlig. Folk i dag er utrolig lettlurte, det gjelder tydeligvis deg også. Endret 15. juni 2015 av Pycnopodia Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Hei. Jeg har litt former, og ønsker å vise meg fra min beste side, haha.... Den er ikke noe tacky heller Han er nok ingen farlig fyr! Han spurte hva vi skulle gjøre, så det var mitt forslag det er en ganske kjent øy med masse hytter, og det er en del folk der om. Sommeren Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Henrik2k, Det kan være et fint sted for en date, men ikke for en blind date med en fremmed du ikke kjenner. En av årsakene til at det er dumt er at hun ikke vet hvem han er, hvordan han ser ut eller hvilket land han bor i. På øyen kan det vente en hel kompisgjeng som skal misbruke henne. Kanskje filme alt og legge ut på nettet. Politiet vil ikke kunne gjøre noenting. Slikt skjer dessverre altfor ofte. Alt hun tror hun vet om han kan være løgn. At det kan gå bra, betyr ikke at det er lurt. Det kan gå bra å løpe gjennom et minefelt også, og å kjøre bil uten belte. Ingen av delene er særlig smart. Det hun gjør hvis hun er smart er å møte han og bli kjent med han offentlig, og deretter ta turen videre på øyen hvis hun føler for det. Inni bilen hans på veien til øyen regnes ikke som offentlig. Folk i dag er utrolig lettlurte, det gjelder tydeligvis deg også. Er man dum spiller det ingen rolle hvilke forhåndsregler man tar.... hun kan gjerne sitte på en cafe med han i en time først men skal han gjøre noe slemt så får han henne på tomannshånd før eller siden. ... med sunn fornuft slipper man å bli lurt i livet, og man slipper også å konstant frykte det som et skremt, fremmedfiendtlig ynkelig iglekrek som enkelte er... Endret 15. juni 2015 av Henrik2k 2 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei. Jeg har litt former, og ønsker å vise meg fra min beste side, haha.... Den er ikke noe tacky heller Han er nok ingen farlig fyr! Han spurte hva vi skulle gjøre, så det var mitt forslag det er en ganske kjent øy med masse hytter, og det er en del folk der om. Sommeren Anonymous poster hash: 77272...992 Spurt hvilken bil han kjører? Hillbilly-van uten vinduer? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tips til OP:Ikke kle deg for avslørende, da virker du billig og desperat.Det virker som at du er kjent på stedet og har tenkt over det, så det går sikkert fint. Lykke til:) Er man dum spiller det ingen rolle hvilke forhåndsregler man tar.... hun kan gjerne sitte på en cafe med han i en time først men skal han gjøre noe slemt så får han henne på tomannshånd før eller siden. ... med sunn fornuft slipper man å bli lurt i livet, og man slipper også å konstant frykte det som et skremt, fremmedfiendtlig ynkelig iglekrek som enkelte er... Nei, man er dum dersom man ikke tar forhåndsregler. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Tips til OP: Ikke kle deg for avslørende, da virker du billig og desperat. Det virker som at du er kjent på stedet og har tenkt over det, så det går sikkert fint. Lykke til:) Er man dum spiller det ingen rolle hvilke forhåndsregler man tar.... hun kan gjerne sitte på en cafe med han i en time først men skal han gjøre noe slemt så får han henne på tomannshånd før eller siden. ... med sunn fornuft slipper man å bli lurt i livet, og man slipper også å konstant frykte det som et skremt, fremmedfiendtlig ynkelig iglekrek som enkelte er... Nei, man er dum dersom man ikke tar forhåndsregler. NEida, den er lang, men litt stram Ensfarget marineblå.. har fått komplimenter for den, så ikke noe tacky HVor mange er det som kjører så langt for å trffe en jente? Er ikke det ganske bra gjort? Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Mange som gjør det for en tinder date med mulig positivt utfall Husk mange bruker tinder for en ting, og det er å få seg noe... Lenke til kommentar
DiskusjoNordmann Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Tips til OP: Ikke kle deg for avslørende, da virker du billig og desperat. Det virker som at du er kjent på stedet og har tenkt over det, så det går sikkert fint. Lykke til:) Er man dum spiller det ingen rolle hvilke forhåndsregler man tar.... hun kan gjerne sitte på en cafe med han i en time først men skal han gjøre noe slemt så får han henne på tomannshånd før eller siden. ... med sunn fornuft slipper man å bli lurt i livet, og man slipper også å konstant frykte det som et skremt, fremmedfiendtlig ynkelig iglekrek som enkelte er... Nei, man er dum dersom man ikke tar forhåndsregler. NEida, den er lang, men litt stram Ensfarget marineblå.. har fått komplimenter for den, så ikke noe tacky HVor mange er det som kjører så langt for å trffe en jente? Er ikke det ganske bra gjort? Anonymous poster hash: 77272...992 Hormonelle gutter i den alderen gjør mye dumt for å få se et ligg. Det vet jeg da jeg selv kjørte over halvannen time for samme grunn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Mange som gjør det for en tinder date med mulig positivt utfall Husk mange bruker tinder for en ting, og det er å få seg noe... Det kan jeg skjønne, men vi har aldri snakket dirty, eller noe slikt OGså spurte han hva jeg hadde lyst til å gjøre, og jeg foreslo noe utenfor husets fire vegger, så tviler på at han har forhåpninger om sex, eller forventerer det Skal bli med han på sersjant ball og greier snart, han spurte føler meg som en fjortis Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
DiskusjoNordmann Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Mange som gjør det for en tinder date med mulig positivt utfall Husk mange bruker tinder for en ting, og det er å få seg noe... Det kan jeg skjønne, men vi har aldri snakket dirty, eller noe slikt OGså spurte han hva jeg hadde lyst til å gjøre, og jeg foreslo noe utenfor husets fire vegger, så tviler på at han har forhåpninger om sex, eller forventerer det Skal bli med han på sersjant ball og greier snart, han spurte føler meg som en fjortis Anonymous poster hash: 77272...992 Da tar du feil. Godt mulig han ikke forventer det, men at han håper på det må du bare regne med. Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 En sersjant ja... Ikke får å sette mennesker i bås, men ja, tror vertfall det ligger litt forventninger i bunn da ja Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 En sersjant ja... Ikke får å sette mennesker i bås, men ja, tror vertfall det ligger litt forventninger i bunn da ja Hah, nå må du utdype litt! Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Hahaha, hva fæen..?? ;p søøt. TS Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 (endret) En sersjant ja... Ikke får å sette mennesker i bås, men ja, tror vertfall det ligger litt forventninger i bunn da ja Hah, nå må du utdype litt! Anonymous poster hash: 77272...992 Han sikter vel til stereotypen "sersjant"... typisk tidligere enn dem som studerer inn i en "seriøs" jobb som fører til overforbruk av penger på byen samt en midlertidig kunstig høy selvtillit inntil dem med utdannelse kommer etter og realiteten om at man må bo i indre troms for å få jobb setter inn.... denne perioden er ofte forbundet med mye festing, damer og generell obskøn oppførsel. Dog dette er stereotypen, unntak finnes alltid Endret 16. juni 2015 av Henrik2k 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2015 Aha, skjønner.. tror ikke han er slik. Virker som om han har mye å gjøre. Men han tar seg alltid tid til å sende melding selv om han er superbusy ?.. men det går rykter om at mange av disse er relativt autoritære og sjefete? At man blir litt påvirket etter å ha vært i militæret en stund? Jeg har et inntrykk av at han er greit macho, men snill. Bare kjipt at han skal til nord Norge etter sommeren i ett år, så er faktisk sykt redd for å bli for knytttet. Det finner jeg vel ut snart. Anonymous poster hash: 77272...992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå