bjarne88 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 er half life 2 bundled med i sapphire 9600xt?? jeg trodde ikke hl2 var komt ut.. noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 er half life 2 bundled med i sapphire 9600xt?? jeg trodde ikke hl2 var komt ut..noen som vet noe om dette? Du får ikke med spillet, men en slags "kvittering" slik at du får det når det kommer ut. Så i praksis så vil det si at du slipper å kjøpe det. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Så i praksis så vil det si at du slipper å kjøpe det. Vel, den HL2-kupongen du får er faktisk bare til 1-player versjonen av spillet. Men det er jo ikke så galt det heller, 1-player er bedre enn 0-player. Lenke til kommentar
Nobu Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Lurte også litt på dette, siden jeg faktisk har bestilt meg et slikt kort fra Komplett.no for en stund siden.. Er jo riimelig drøy leveringstid på det da, og det er jo til og med et estimat, så vi får jo se når det kommer i oppkrav.. Men men. Oppgradering fra mitt 9500 nå. Har bestilt et med 256 MB RAM, men jeg lurer på hvor mye vits det er å ha så mye RAM på disse kortene.. Men det koster nå en hundrelapp eller noe sånt mer, så da slang jeg meg på den.. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen som vet om det følger med noe sånt på 9800np-kortene ? Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 er half life 2 bundled med i sapphire 9600xt?? jeg trodde ikke hl2 var komt ut..noen som vet noe om dette? Du får ikke med spillet, men en slags "kvittering" slik at du får det når det kommer ut. Så i praksis så vil det si at du slipper å kjøpe det. kan du bare gå i en hvilken som helst butikk som selger(kommer til å selge er vel mer rett) og si du skal ha hl2? Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Noen som vet om det følger med noe sånt på 9800np-kortene ? Nei, det følger bare med XT kortene. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 kan du bare gå i en hvilken som helst butikk som selger(kommer til å selge er vel mer rett) og si du skal ha hl2? Nei, du må registrere kupongen på HL2 eller ATI sine hjemmesider, så kan du velge mellom å laste ned spillet med en gang eller få tilsendt CD i posten. (tror det er portofritt og det hele) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du får CD-Key + en slags slipp på at du kan ha krav på spillet når det er kommet ut. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er jo fremdeles litt teit da....å få kortet men ikke spillet som sikkert veldig mange hadde gledet seg til..... :grine: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Er jo fremdeles litt teit da....å få kortet men ikke spillet som sikkert veldig mange hadde gledet seg til..... :grine: Det er jo ikke ferdig. Du kunne jo kanskje fått et spill som ga deg BSOD i blandt og bare inneholder 30 minutter spilletid... (Jeg vil i hvertfall ikke ha noe sånnt) La heller Valve bruke litt tid på å gjøre jobben skikkelig i stedet for å komme med et skuffende spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå