Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Scania Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Herlig Motiv du har fått deg her. liker godt kameravinklene du har benyttet deg av. Fargene er herlige også de gule og grønne tonene mot den klarblå himmelen! Fint! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Herlig Motiv du har fått deg her. liker godt kameravinklene du har benyttet deg av. Fargene er herlige også de gule og grønne tonene mot den klarblå himmelen! Fint! Hilsen Tove Hei Tove! Så hyggelig at du likte bildene mine i dag. Jeg også likte veldig godt fargesammensetningen her. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Av versjonene dine velger jeg V3 som det beste fordi "trynet" er mest dominerende (noe jeg synes passer godt her). Dessuten kommer himmel og bakgrunn bedre fram. Gode "rett fra kamera" bilder alle tre for øvrig. Det heter ellers at man ikke ser skogen for bare trær, men det ser ut til at du ikke ser skogen for bare bilvrak ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Av versjonene dine velger jeg V3 som det beste fordi "trynet" er mest dominerende (noe jeg synes passer godt her). Dessuten kommer himmel og bakgrunn bedre fram. Gode "rett fra kamera" bilder alle tre for øvrig. Det heter ellers at man ikke ser skogen for bare trær, men det ser ut til at du ikke ser skogen for bare bilvrak ! Vennlig hilsen Ragnar Å nei du Ragnar! Jeg så skogen også! Faktisk var målet å finne Norges største bartre! Det er 5,9m i omkrets. Kanskje dukker det opp et bilde av det også.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Gammal Scania ålreit. Greit valg av V1 her. Ellers synes jeg den bratte oppover skråvinkelen i V3 også kan gjøre den til en vinner. Fin serie. Blir neste Båstnes et par mil fra Tøcksfors i Sverige på motsatt side av Europaveien. Nok å ta av der. Nå veit du hvor disse to du har presentert er så da kan du dra tilbake og ta ut utsnittene en annen dag. Enda godt du ikke skeit på bildene - he he. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Gammal Scania ålreit. Greit valg av V1 her. Ellers synes jeg den bratte oppover skråvinkelen i V3 også kan gjøre den til en vinner. Fin serie. Blir neste Båstnes et par mil fra Tøcksfors i Sverige på motsatt side av Europaveien. Nok å ta av der. Nå veit du hvor disse to du har presentert er så da kan du dra tilbake og ta ut utsnittene en annen dag. Enda godt du ikke skeit på bildene - he he. Roar Hei Roar, jeg har en bil som kanskje passer best på Båstnes sjøl, så å kjøre 120 mil tror jeg er en særdeles dårlig ide... Det er uansett biler som "alle" har tatt bilder av før, da er det myyyye kjekkere å finne sånne skatter på bygda på egenhånd. hyggelig at du likte serien min Roar, jeg fant mye rart i går på min søndagstur, så jeg fortsetter "litt" i samme stil i morgen tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flotte bilder ale tre , v3 blir min favoritt . Liker kameravinklingen og forgrunnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Flotte bilder ale tre , v3 blir min favoritt . Liker kameravinklingen og forgrunnen. Mvh Alec Vurderte å la v3 bli v1, men tenkte det ble litt mye blomster i veien kanskje. En ser seg veldig blind på sine egne bilder, så det er moro å høre hva andre synes. hyggelig du tok en titt i dag også! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Scania Canabis som vi kalte disse nordpå.... Tøffere enn dette kunne det ikke bli når vi var guttunger. Til og med blinklys på taket! Det eneste som mangler her er brøytefeste og reg. skilt med påskriften "Leievogn", men staselig er den uansett, til tross for forfallet. Har faktis noen bilder av akkurat tilsvarende bil hvis du ser i arkivet mitt:-) Synes du har foreviget den med stor rettferdighet og fått frem hvilken kraftfull kar dette var. (Jøss, det rimte...) Liker alle bildene, med gode perpektiv alle tre. PS Nå så jeg brøytefestet.......er visst ikke helt med nå om dagen....... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Scania Canabis som vi kalte disse nordpå.... Tøffere enn dette kunne det ikke bli når vi var guttunger. Til og med blinklys på taket! Det eneste som mangler her er brøytefeste og reg. skilt med påskriften "Leievogn", men staselig er den uansett, til tross for forfallet. Har faktis noen bilder av akkurat tilsvarende bil hvis du ser i arkivet mitt:-) Synes du har foreviget den med stor rettferdighet og fått frem hvilken kraftfull kar dette var. (Jøss, det rimte...) Liker alle bildene, med gode perpektiv alle tre. PS Nå så jeg brøytefestet.......er visst ikke helt med nå om dagen....... Hei Pål! Så hyggelig å høre fra deg! Litt forfall må man nå regne med på en så gammel bil, men den var nå i det minste registrert. Syntes den var tøff der den stod! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg