DrDoogie Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dette er noe av det beste jeg har lest på lenge. Eksempler: * "Signed with Satans semen" * "My mother had a healthy rectal delivery" * "I was so busy furiously masturbating over the thought of Bowie being banned that I almost forgot to sign." Beklager hvis noen synes slik humor er smakløs, men akkuratt nå gråter jeg av latter. *grin* EDIT: Her er det mer. Det absolutt beste jeg har lest på minst 1,5 år, antagelig 4. Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Signed with parts of my body I didn't know could grip a pen. Hehe, virka som ein populær kar det der, sida klikka etter side 2, får vel ta ein titt seinare, viss sida funker då. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Hvem er denne karen? er han på forumet her og? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Antageligvis ikke, hvorfor skulle han ha vært det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå