Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 ISLENO Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan minne litt på mitt V3 (nåV2) i bilbildet fra Røros, men uten sammenligning for øvrig. V1 her får toppkarakter fra meg. Nydelig etterbehandling gir et meget severdig resultat. PS: Jf din fyldige kommentar med forslag til forbedring på bilbildet. Gjorde som du sa, og resultatet ble "meget bedre" som Kåre Willock ville ha sagt. Tenkte jeg skulle legge det inn, måtte da fjerne et av de allerede innlagte bilder. Men det vise seg umulig å få lagt inn/erstatte bildet når det i utgangspunktet var lagt inn 3 stk. Dette til din orientering. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det ble kjempetøft Roar! Spesielt V1. Likte godt hvordan lys og skygger leker seg i baugen. Litt småpussig med taukveilen oppe i styrhuset, det må være fordi den ligger i opplag, ellers ville det vel ikke være naturlig med slik ei floke der inne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flotte bilder , saftige farger og et kraftfullt uttrykk. Tauverket , er det speilinger fra dekk eller er det som Helene sier en floke i styrehuset ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Flotte bilder , saftige farger og et kraftfullt uttrykk. Tauverket , er det speilinger fra dekk eller er det som Helene sier en floke i styrehuset ? Mvh Alec Ligger nok inni der for oppbevaring i og med at båten ligger i opplag langt innpå land. Roar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tøft og flott, speilingene i ventilene (vinduene) på styrhuset gir ekstra spenning i bildet. Røft kompet og flotte farger mot den mørke bakgrunnen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg