Gå til innhold

Forslag til underholdning på jule avslutting?

bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo!

Nå er det ikke så lenge til jul, og her på skolen vår så pleier alltid 10.klasse å arrangere en slags avslutting fest, så i år er det klassen vår og resten av 10. trinn sin tur... Så det jeg trenger av dere er forslag til hva vi kan underholde med!

Jeg har sterkt vurdert å ta å synge en sang (kan høres dumt ut), det trur jeg ville blitt rett og slett ******* tøft! (og ganske positivt for musikk karakteren min)

Så har dere noen gode eller morsomme forslag til hva jeg (eller "vi") i klassen kan gjøre, så si ifra! Det vil jeg være veldig takknemlig for :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arrangere Pimp party (om å kle seg ut så pimp som mulig eller hoe)

Noe lignende gjorde vi når vi skulle ta klassebilde for en liten tid tilbake! :lol:

Alle gutta kom i dress og slips, mens alle jentan kom i mini-mini-skjørt, nettingstrømpebukse og det som hører med...

Ble faktisk et bra bilde... Særlig ettersom fotografen trodde at dette var ekte, slik vi vanligvis hadde gått på et klassebilde :lol:

Ja, her var det mange flotte ungdommer, skal vi se... Blir litt trøbbel med å plassere noen av jentene her, vi ser jo opp i skjørtene deres når de sitter på stolene!
Lenke til kommentar

Standard avslutningsgreie er jo at det spilles no musikk. Sikekrt noen som kan spille littt slik at dere kan få slengt sammen et band. Kan jo "piffe opp" julesangene litt. Går også ann å parodiere lærere, men SVÆRT viktig å spørre om lov først. Ikke alle som takler å bli parodiert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...