Gå til innhold

Forslag til underholdning på jule avslutting?


bjaa

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

Nå er det ikke så lenge til jul, og her på skolen vår så pleier alltid 10.klasse å arrangere en slags avslutting fest, så i år er det klassen vår og resten av 10. trinn sin tur... Så det jeg trenger av dere er forslag til hva vi kan underholde med!

 

Jeg har sterkt vurdert å ta å synge en sang (kan høres dumt ut), det trur jeg ville blitt rett og slett ******* tøft! (og ganske positivt for musikk karakteren min)

 

Så har dere noen gode eller morsomme forslag til hva jeg (eller "vi") i klassen kan gjøre, så si ifra! Det vil jeg være veldig takknemlig for :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arrangere Pimp party (om å kle seg ut så pimp som mulig eller hoe)

Noe lignende gjorde vi når vi skulle ta klassebilde for en liten tid tilbake! :lol:

 

Alle gutta kom i dress og slips, mens alle jentan kom i mini-mini-skjørt, nettingstrømpebukse og det som hører med...

 

Ble faktisk et bra bilde... Særlig ettersom fotografen trodde at dette var ekte, slik vi vanligvis hadde gått på et klassebilde :lol:

 

Ja, her var det mange flotte ungdommer, skal vi se... Blir litt trøbbel med å plassere noen av jentene her, vi ser jo opp i skjørtene deres når de sitter på stolene!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...