bjaa Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hallo! Nå er det ikke så lenge til jul, og her på skolen vår så pleier alltid 10.klasse å arrangere en slags avslutting fest, så i år er det klassen vår og resten av 10. trinn sin tur... Så det jeg trenger av dere er forslag til hva vi kan underholde med! Jeg har sterkt vurdert å ta å synge en sang (kan høres dumt ut), det trur jeg ville blitt rett og slett ******* tøft! (og ganske positivt for musikk karakteren min) Så har dere noen gode eller morsomme forslag til hva jeg (eller "vi") i klassen kan gjøre, så si ifra! Det vil jeg være veldig takknemlig for Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jam etter Dimmu Borgir! setter litt ekstra piff i jula Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du kan jo sitte å holde et 10timers foredrag om binære tall. Da blir du populær tenker jeg *grin* Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 du kan drikke deg årntlig drita og fremmføre grisevitser uten noe poeng, ingenting som morsommere enn det iallefall Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Striptease (for jentene altså) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 arrangere Jente strippe compo, inngangspris på 100kr, jo mer penger til vinnern, jo mer villig er jentene til å strippe? Lan? arrangere Pimp partay (om å kle seg ut så pimp som mulig eller hoe) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Vell .. ikke så mye som passer inn her egentlig, hehe... Saken er at vi skal bruke noen timer og fremføre og underholde resten av ungdoms skolen, det er ikke snakk om noen "klassefest" altså..hehe Flere forslag mottaes med takk Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 spill litt på SKiens store befolkning av rånere .. lag et stykke om en råner som ikke er så kul som han tror han er .. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tomatkrig Eller lag en film som dere viser,jackass funker alltid,bortsett fra lærerene misliker det kanskje då men men. Hvis dere ikke vil skade dere så er kanskje en ludo match live mellom skolens skarpeste og lærerene noe? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvis dere har noen morsomme folk i klassen kan dere lage et morsomt skuespill eller noe. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Syng en skikkelig lys celine dion sang (håper du er i stemmeskifte da...) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 arrangere Pimp party (om å kle seg ut så pimp som mulig eller hoe) Noe lignende gjorde vi når vi skulle ta klassebilde for en liten tid tilbake! Alle gutta kom i dress og slips, mens alle jentan kom i mini-mini-skjørt, nettingstrømpebukse og det som hører med... Ble faktisk et bra bilde... Særlig ettersom fotografen trodde at dette var ekte, slik vi vanligvis hadde gått på et klassebilde Ja, her var det mange flotte ungdommer, skal vi se... Blir litt trøbbel med å plassere noen av jentene her, vi ser jo opp i skjørtene deres når de sitter på stolene! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Standard avslutningsgreie er jo at det spilles no musikk. Sikekrt noen som kan spille littt slik at dere kan få slengt sammen et band. Kan jo "piffe opp" julesangene litt. Går også ann å parodiere lærere, men SVÆRT viktig å spørre om lov først. Ikke alle som takler å bli parodiert. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Iron maiden-fear of the dark Hvis noen kan spille gitar, trommer osv, blir dette en knallsuksess! Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Hva med funny Bunny (brød stil): om å gjøre å stappe flest brød skiver i munnen og si funny bunny Endret 14. november 2003 av Giddion Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 spill metallica! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Spill hip hop og ta helt av. Damene begynner å shake ass'n som på musikk videone. Ka su stå bak og slap that ass! Lenke til kommentar
sim Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hmm, du kan jo danse til Ketchup song eller Cheeky song, burde virkelig slå an. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå