Lasse Lindgren Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Katt i tre Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Fint uttrykk på "løven" oppe i der. Håper den greier å komme seg ned for egen maskin. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flott katte med flott uttrykk. Litt kraftig lys gjennom det jeg antar er løvverket. Utbrenningen på pus nede til venstre burde være mulig å kamuflere med litt kloning. Samme ville jeg gjort over ryggen der du har både utbrenning og litt mye høylys. Slike småting er ofte det som skiller bra og perfekt. Sikkert noe å skrive på min smakskonto når jeg nevner beskjæring nede så glipa forsvinner. At litt kattehale blir med på kjøpet spiller ingen rolle - det bare forsterker spenningen. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flott pusebilde! Et kutt i bunn ville nok ha gjort seg som Roar skriver. Fin fargepalett i bildet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Herlig bilde av den søte treklatreren godt blikk på katten i treet! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg