AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Hei. Jeg er en jente på 19 år, er jomfru og forventer å ha sex for første gang denne sommeren. Utfordringen er at jeg ikke "burde" vært jomfru, eller, jeg virker ikke sånn på en måte. Får mye oppmerksomhet fra gutter, har lenge hatt flest venner som er eldre enn meg, og jeg har meget liberale holdninger angående sex. Later nok litt som om jeg har hatt det, men det er ikke for å tøffe meg, det bare faller liksom naturlig. Jeg startet med alle andre seksuelle ting tidlig, og har vært "klar" lenge, så det har bare blitt sånn egentlig. Har "valgt ut" gutten jeg vil ha sex med, men han er litt fuckboy, har hatt en god del forhold som ikke har vart spesielt lenge, og virker i det hele tatt å ha erfaring. Liker han altså, men sånn er det. Så det er virkelig _helt_ uaktuelt å si det til han. Som en tenåring som ikke har hatt sex, har jeg selvfølgelig lest alt som er om det. Jeg skjønner at for dere som har mye erfaring kan lesing ikke sammenlignes med ordentlig erfaring, men sammenlignet med en jomfru som ikke vet noen ting, kan det kanskje hjelpe meg en del. Jeg har jo også "hatt ting i fitta" i mange år, så kan ikke skjønne at det skulle gjøre vondt eller blø. Lurer på tre ting: 1) Hva gjør man helt i starten? Når klæra er av og man liksom skal starte? Kommer det naturlig? 2) Hva gjør jeg etterpå, skal jeg "gå av" han? Legge meg ved siden av? Skal jeg si noe? Synes det virker smått kleint. 3) Vil han helt sikkert merke at jeg er jomfru, eller nesten jomfru? Eller kan han tro jeg bare har lite erfaring, det er greit for meg? Anonymous poster hash: d7da5...ed7 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 1) Ja, for det meste. Det vil alltid bli litt småfikling og slikt når to mennesker som aldri har hatt sex sammen har det for første gang. Menn er gjerne vant med å ta litt styringen, så du kan jo fokusere på å samarbeide så godt som du kan. Bare ikke bli for passiv. Kommunikasjon er alltid bra. 2) Dette tror jeg er vanskelig å planlegge på forhånd, du må bare se hva som skjer. Igjen, kommunikasjon er tingen. 3) Jeg tror din jomfrudom kommer i skyggen av det faktum at det er deres første gang sammen. Første gang to mennesker har sex er aldri fantastisk (samme hva Hollywood vil ha oss til å tro), det er i beste fall godt. Anonymous poster hash: b5339...087 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 1) Ikke bekymre deg. Som nevnt over er det alltid litt knoting med ny partner. Beste løsning er om begge har et avslappet forhold til det som skal skje, og tørr le litt av det. Sex må ikke være seriøst. 2) Det kommer av seg selv. En av tingene Hollywood ikke forbereder deg på er at det kan bli nødvendig å bli kvitt klisset. 3) Om fyren er en bra fyr, så burde det være greit å si fra til ham om at du er uerfaren, og at han da vil ta det litt mer ro og ta styringen. Anonymous poster hash: 8a1b6...bb1 Lenke til kommentar
ozone Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Det er ikke mye en jente må gjøre, annet enn å vise at hun vil og nyter det. Så du kan trygt overlate alt til gutten. Han vil dirigere deg i de stillingene han vil ha deg. Jeg ikke anbefale deg å ta styringen selv de første gangene iallfall. Etter noen ganger vet du selv hva du synes er godt, og kan stille deg/legge deg til rette for ham selv på eget initiativ Jenter/kvinner er så forskjellige nedentil at 'jomfruproblematikken' din kan du bare glemme! Når dere er ferdig kan det være at han bare blir inne i deg mens dere 'etterpå-koser'. Ingen regel der. Bare ikke tenk for mye du, bare nyt første gangen! Den kommer aldri igjen. Kos deg!! PS: Siden han er en "fuckboy, som har hatt en god del forhold som ikke har vart spesielt lenge" bør dere bruke kondom! Så slipper du både kliss og sykdommer. Endret 15. juni 2015 av ozone Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) 1) går av seg selv, kyss, klin, legg dere i senga, ta på hverandre, osv.... hvis du vil at det skal gå litt raskt kan du bare hviske "knull meg" i øret hans mens dere ligger naken i senga... 2) hvis du sitter oppå han kan du gå av ja, eller du kan bli sittende litt hvis du vil det, du kan spørre om han har en håndduk f.eks... det er veldig vanlig. For det renner ut av deg etterpå og da er det greit å ha en håndduk å sitte på eller løpe på do... begge to veldig vanlig. Er han erfaren fikser han håndduk til deg uten at du behøver å spørre.... 3)han merker sikkert ingenting, men hvorfor du er så redd for å si det skjønner jeg ikke. Jomfrudommen er en gave du gir bort spør du meg... vil garantert være en positiv greie for han å få vite det. Endret 15. juni 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Og så kan du godt si som første dama mi sa, " du kan godt ta det litt kuli for jeg er ikke ferdig innkjørt enda..." Eller et annet FORSTÅELIG hint om at du ikke har så masse erfaring, da er det mer sannsynlig at han tar litt styring og kanskje er litt ekstra forsiktig med deg Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Er du sikker på at fuckboy betyr det du tror det betyr? Jeg synes ikke karakteristikken harmonerer helt med resten av teksten. Anonymous poster hash: 0def8...b49 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Takk, folkens! Nei, jeg er ikke sikker på det i det hele tatt, mente på en måte gutteversjonen av slut. Men jeg definerer kanskje det også feil, eller jeg tenker i hvert fall ikke på det som kjempenegativt. Bare ikke akkurat kjærestemateriale. Anonymous poster hash: d7da5...ed7 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det kommer blod ut fra din vangina når du er jomfru. Dette blodet vil sette seg på hankjønnens penis. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 Det kommer blod ut fra din vangina når du er jomfru. Dette blodet vil sette seg på hankjønnens penis. HÆ? Hvilken verden lever du i? Det er veldig variabelt, og sjelden et problem der dildo, fingre eller annet har vært brukt tidligere. Og overraskende skuffende at bare én person har nevnt ordet "kondom" her... Første gang, player som pløyer alt på to bein... Kjedelig med klamydia etter første runde under dyna. Bruk kondom, da slipper du masse gris som renner ut, og du unngår kjønnssykdommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg