Gå til innhold

ICE.net lanserer mobilabo. Pass på.

Gjest Slettet-376f9

Anbefalte innlegg

ICE har et eget nett med enorm rekkevidde, men foreløpig må du ha egne routere for å bruke ICE sitt nett.

Det bygges nå om til 4G.

Tiden vil vise hvor bra det blir på mobil. Foreløpig er ICE bare en billig leverandør av Netcom-dekning på mobil.

Jeg er svært fornøyd med Banzai på mobilen. Banzai er eneste tilbyder av et abonnement for telefonen, som også har svært gode datapakker.

Netcom har også abonnement med store datapakker, men de kan du ikke ringe med. Det er kun mobilt bredbånd for router og nettbrett. Banzai kan du ringe med.

Nå fikk de også BankID.

For de som tror at Netcom har dårligere dekning, kan jeg opplyse at Netcom er vesentlig bedre enn Telenor mange steder jeg har testet. De har virkelig skjerpet seg i det siste.

Jeg oppfordrer alle til å sette seg inn i operatørenes dekning før de velger operatør, for dette varierer geografisk.

Banzai og ICE bruker Netcom-dekning, og den er blitt veldig bra i det siste.

Jeg er noe skuffet over at nykommeren ICE ikke røsker litt opp i markedet, og tilbyr bedre datakvoter. Det eneste de tilfører markedet er lave priser på et midlertidig introduksjonstilbud. De holder seg i den lave enden av datakvote-skalaen.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midlertidige priser er en uting som er veldig vanlig i Sverige blant annet. Man sjekker prisjakt og finner det billigste, så er de bare billigst de 3 første månedene, og dyrere første år enn de som ikke opererer med lokkepriser. Håper det ikke blir slik i Norge..

Nå la selvfølgelig Netcom ned abonnementet mitt fra Tele2, er det noen som vet om abonnement som man kan bruke likt i Sverige og Norge?

Lenke til kommentar

Så lenge de gjør oppmerksom på at det er et midlertidig tilbud, med dato og pris etterpå, ser jeg ingen grunn til å boikotte midlertidige priser.

Du kan vise hva du mener om konseptet ved å bytte til en annen operatør umiddelbart når tilbudet er over.

Ved å alltid velge billigste alternativ tvinger du de store aktørene til å skjerpe seg.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...