Gå til innhold

Mandag

Gjest member-296438

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Næmen, Pål - ble søndagens lidelse så kraftig at du har dratt til himmels alt?

Synd for vi kunne trengt deg her ei stønn til.

(Blir liksom litt vanskelig å komme på noe nuftig å skrive på slikt som dette så da blir det lett litt makaber humor. Hvis det oppfattes som humor da?)

Roar

Lenke til kommentar

Hm, det var et "dagens bilde" for en liten stund siden som fikk noen småsure kommentarer fordi det "manglet innhold". Ditt bilde har jo nesten ikke innhold i det hele tatt, men jeg synes likevel at det var noe kult med det.

Som Roar skriver, er det litt vanskelig å skrive noe saklig kritikk på dette, men at så mange har stoppet opp ved bildet og valgt å skrive noe er jo en flott tilbakemelding i seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Dette blir omtrent som på oversiktskartene på en eller annen attraksjon hvor krysset sier :du står her .

Men hvor i blåmyra er det ?

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for undrende kommentarer:-) Lager egentlig disse minimalistiske bildene for å pirre litt nysgjerrighet....Utfordrer meg selv litt med dette.

Når det gjelder fargevalg og ukedag, så er der en sammenheng for noen og enhver....

@Kneppen, så setter jeg pris på din kommentar, men jeg drar nok ikke enda.... Når det gjelder Himmelvogna oppe i høyre hjørne, så er det Forsvarets Bell....

@Mikael, så utfordrer jeg vel enkelte med denne type bilder, men jeg synes det er gøy å leke seg med forskjellige utrykk. Om kritikken er saklig eller ikke, spiller ikke noen rolle. Har en klart å pirre nysgjerrigheten, så er det mer enn nok for meg:-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...