tek73 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 ngen bare piper etter at jeg skiftet en dvd-rom. Tipper det er hovedkortet. Det som skjer er at du får en høyfrekvent piping og ingenting mer skjer. Maskinen er forresten en gammel siemens x-pert pentium 2 eller 3. Har noen noe forslag til hva jeg kan gjøre. Ps- når jeg byttet tilbake bare fortsatte den å pipe. Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Er dette piping av typen "pc-speaker"? I så fall sier min hk-manual at det kan være enten: -Ram -Video kort, -Video kort minne eller -Prosessor Sjekk hovedkort boken din om det er pc-speaker'en som gir lyden. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Du husket vel å sette jumperen på DVD'en til Master hvis den forrige var Master?? Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 ja master er innstilt riktig takker for innlegg er på jobb nå, (kødder ikke) skal sjekke forslagene imorgen. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 ferdig pcer kan være kræsen på visse hardware typer. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 sjekket de komponentene som ble foreslått computeren kom rett opp igjen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå