Stratos Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Fy **** ta deg! Bruke Whisky til slikt?! Skamme deg skulle du!! Bruk heller noe annet, og bruk whiskyen til å drukne dine sorger når det ikke virker! :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 da vi skulle montere pc på skole så sølte jeg as over hele xp cpu`en jeg tørka vekk alt og de starta fint selv om broene var ganske ned smørte. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg sølte artic silver på kameraten min sin 1400MHz Tbird. Fikk det over L1 og L2 broene osv.. Brukte Q-tip og rødsprit, men det var ikke effektivt nok. Til slutt tog jeg hele cpu'n og holdt den under rennende vann og brukte zalo + fingen min til å skrubbe den ren med. Satte den til tørking etterpå. Monterte CPU, men klarte å kveste en kondensator på HK når jeg skulle montere kjøler (JÆ#!¤ skruejern) Hadde aldri trodd at dyret skulle starte, men til min store forbauselse så funke alt helt fint. Lenke til kommentar
Jaketten Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Tror nok at du har vært litt hardfør og knust coren jeg, har gjort det selv. Det skal utrolig lite til egentlig, se godt etter på kantene evt med en lupe er det knekt av en bitteliten bit er det coren som har tatt kvelden. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 altså, jeg bare lurer... hvordan i all verden klarer dere egentlig å søle as2as3 over L1 og L2? de er jo liksom et par cm ifra coren!! virker jo som at dere har SLENGT goop på cpu, altså tatt en neve å siktet på coren ikke for å være dum ellerno, men sånn som jeg ville tro, skal man ta det på forsiktig, og passe på at alt havner på coren! unnsyld, men jeg måtte bare få det ut....bare glem at jeg noengang sa dette :smile: Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det er tross alt bare et knappenålshode som skal på!! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 vaske cpu med zalo går det bra a Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Det funka for meg ihvertfall, men det spørs om jeg hadde tatt sjansen på å gjøre det igjen. (Jeg er fullstendig klar over at det bare er et lite knappenålshode med goop som skal på, men den sprøyte dispenseren som artic silveren var oppbevart i var tett i tuten, så når jeg klemte for å få ut noe kom det en liten eksplosjon med pasta på CPU :smile: ) [ Denne Melding var redigert av: teutonic på 2002-02-27 08:08 ] Lenke til kommentar
B-Man Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 Du var noe HELT UTROLIG uheldig. Kanskje litt med deg å gjøre også, men du var nok mest uheldig. Det som er dumt er at du kanskje må kjøpe nytt. men du kan jo altids gjøre som en kamerat av meg gjorde når han sprakk coren. jeg tror det var det han sa, sprakk. han pussa de med sandpapir g solgte den på qxl.no. JÆVLA sniken. ikke første cpu'en han ødelegger da, han brant en for noen uker sia også. Ett tips kan jo gisl, ikke trykk opp tette sprøyter rett over cpu'en. bruk papir. Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 28. februar 2002 Del Skrevet 28. februar 2002 *kremt* Jeg fikk litt smørje uttafor coren jeg også (as2) da jeg sku gnikke det vekk..me 96% og en antistatisk klut så ble det bare smurt mer uttover,over l1 bridgen og greier..jeg torte ikke å slå på pc'n.. neste dag så gikk jeg lei,tok bare å fukta skjorte ermet med no spytt,tørka vekk goopen,satt på ny og hev det inn i maskinen...Og den startet! =D fabelaktig bra skjorte må jeg si :smile: Mvh John Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå