veromo Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Vi har lenge hatt problemer med WiFien hjemme. Nettet blir plutselig kjempe tregt. De siste ukene har nettet nesten ikke virket i det hele. Vi har snakket med leverandøren mange ganger. Sist vi snakket med de, mente de at vi hadde for høy opplasting og at det gjorde at nettet ikke greide å levere. Skjønner ikke hvorfor opplastingen vår plutselig har gått opp. I dag har jeg funnet ut at det er telefonen min som skaper problemet. Har prøvd mange ganger nå, og når jeg kobler telefonen til WiFi slutter det å virke etter noen sekunder. Om jeg slår av WiFi så starter det å virke igjen. Har sjekket dette ved å ha på Netflix på smart-tven og den har sluttet å spille med en gang telefonen min var koblet på. Er ingen problem når de andre telefonene, nettbrett, dataene er koblet på.. Hva er det med min telefon som gjør at WiFien kræsjer? Hjelp!!! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jeg tipper det er fordi du bruker bruker 802.11b/g/n. Sett routeren til å kun bruke 802.11n, og hvis du ikke har en gammel mobil så burde den kunne bruke 802.11n. Enheter som bruker 802.11b/g kan gjøre nettverket ustabilt/tregt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 16. juni 2015 Del Skrevet 16. juni 2015 Kanskje du har en million bilder som skal synkroniseres ved tilkobling til WiFi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå