Polymorf Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Finnes det noen "bedbugs" som ved bitt/stikk kan gi hevelser som ved vepsestikk? Har noe bak på låret... er i en sirkel, med noe utstikkende i sentrum. Men jeg aner ikke hvordan det har kommet... så jeg lurer på om jeg har dyr i sengen. Når jeg setter meg merkes det godt, vil ikke si det er smertefullt men. Det går sikkert vekk av seg selv. Men hva slags dyr kan forårsake dette? Har bare hørt om lopper og veggdyr. Lopper er det ikke, for da ville det vel klødd? Hvis det er veggdyr, finnes det en metode for å rense senga? Lenke til kommentar
heblilla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kanskje du har satt deg på noe? Skulle ikke være umulig å lokalisere veggdyr, la lyset være av og bruk lommelykt i foldene rundt madrassen. Ja det finnes en gass mot slikt. Jeg tror at hvis du hadde veggdyr, ville du ha merket at særlig leggene og føttene ble dekket av små røde prikker. Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Kanskje det er lopper. Klør jo av og til. Eller kakkerlakker... Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Æsj, tror det er flått. Det er en svart prikk i midten, som kjennes ut som (nettopp) en fastsittende flått... Detter vel av en gang. Gidder ikke involvere noen i å fjerne den, rett under rompa. Hadde jeg hatt dame, kanskje. Men det er good news, for da har jeg ikke invasjon på soverommet. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 17. juni 2015 Del Skrevet 17. juni 2015 du bør fjerne den flotten, flottbitt som blir røde og hovne er ikke særlig bra! ta på den en shorts og dra til legen så fikser han det på 5 min.... eller noen du kjenner osv... Lenke til kommentar
Polymorf Skrevet 17. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2015 Det som er farlig med flått er vel hvis det blir en sånn ring rundt. Sånn på "utsiden" av den indre hevelsen. Da var det visst borelia. Men går ned nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå