eriknor Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 I det grønne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Kan se den inviterer til lek. Godt komponert bilde hvor plasseringen i det litt høye graset gir tilvekst til bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Tanken slår meg at du kunne kuttå på oversiden av det uskarpe og fått et enda nærmere portrett. I og med at vovs allerede er i svarthvit så kanskje en svarthvit utgave også? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flott bilde av vovsen din! Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Flott bilde! Jeg er imidlertid litt innhabil da jeg synes at disse hundene er kjempesøte så det er vanskelig å være objektiv. Bildet har et lite magenta fargestikk på min skjerm. Hunden ser derfor litt lilla ut og ikke hvitt. Ville derfor prøve å endre fargebalansen til litt varmere/grønnere innstilling. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Kan hende fargestikket skyldes den lave ettermiddagssola, men kan selvfølgelig justeres. Å kalle en fransk bulldog for søt, er å trekke det vel langt, men sjarm det har de.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg