Fotoskrulla Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hjemme: 7 grader, regn,hagl, litt solglimt innimellom. God frisk luft og flott natur! Kos deg på Kreta! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Du får ha et fint opphold i varmen på Kreta , og menyen ser ut til å være i orden også . Her hjemme fyrer vi fortsatt i ovnen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Er hyggelig med feriebilder. Her er det boblejakkevær fremdeles, nå meldes det faktisk om hele 13 grader til helga, så da går det kanskje an å ta seg en tur til fjells på sommerdekk. Ser ut som bordet inneholder typiske sydenturfareringredienser. PS. Send gjerne fler bilder fra Kreta. - Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Melding fra Røros hvor jeg befinner meg for øyeblikket: Ca 0 grader i natt, men meldt optimistiske 6 grader i løpet av dagen. "Deprimerende" å få slike gladmeldinger fra syden ! Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Jasså, du har rømt nå. Ja, da får vi vel tilgi Raki og Ouzo til frokost??? Tror ikke jeg ville laget kaffedokter eller karsk som trøndera sier av det stoffet der. Noen dråper Angusstura bitter og soda kanskje? Ouzo bar i små glass rett ned er heller ikke å forakte. God ferie. Med det Vestlandsværet som har vært fortjener du vel å bli hengt opp til tørk nå? Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Hjemme: 7 grader, regn,hagl, litt solglimt innimellom. God frisk luft og flott natur! Kos deg på Kreta! Du får ha et fint opphold i varmen på Kreta , og menyen ser ut til å være i orden også . Her hjemme fyrer vi fortsatt i ovnen. Mvh Alec Er hyggelig med feriebilder. Her er det boblejakkevær fremdeles, nå meldes det faktisk om hele 13 grader til helga, så da går det kanskje an å ta seg en tur til fjells på sommerdekk. Ser ut som bordet inneholder typiske sydenturfareringredienser. PS. Send gjerne fler bilder fra Kreta. - Fredrik Melding fra Røros hvor jeg befinner meg for øyeblikket: Ca 0 grader i natt, men meldt optimistiske 6 grader i løpet av dagen. "Deprimerende" å få slike gladmeldinger fra syden ! Vennlig hilsen Ragnar Jasså, du har rømt nå. Ja, da får vi vel tilgi Raki og Ouzo til frokost??? Tror ikke jeg ville laget kaffedokter eller karsk som trøndera sier av det stoffet der. Noen dråper Angusstura bitter og soda kanskje? Ouzo bar i små glass rett ned er heller ikke å forakte. God ferie. Med det Vestlandsværet som har vært fortjener du vel å bli hengt opp til tørk nå? Roar Takker for kommentarer, alle fem! PS! Blir med de små glass til de skarpe sakene, ja, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg