Josæjo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har et merkeligt problem med pc`en min... Jeg formaterte akkurat og når jeg skal legge inn lydkortet mitt "audigy 2" så står det at jeg ikke har audigy 2 :O. Jeg bruker nå det innebygde lydkortet i pc`en men jeg må fasiken meg få til å bruke audigy 2`et... Håper noen kan hjelpe... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har et merkeligt problem med pc`en min... Jeg formaterte akkurat og når jeg skal legge inn lydkortet mitt "audigy 2" så står det at jeg ikke har audigy 2 :O.Jeg bruker nå det innebygde lydkortet i pc`en men jeg må fasiken meg få til å bruke audigy 2`et... Håper noen kan hjelpe... Og du har selvfølgelig lagt inn driverne til kortet? Det er jo ikke sikkert Windows kjenner det igjen... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Skift PCI port, 60% sikker på at det er problemet, skjedde akkurat det samme med meg, fant ikke det helt til jeg bytta pci port. Høres rart ut men gjør det.. prøv iallefall. Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Har et merkeligt problem med pc`en min... Jeg formaterte akkurat og når jeg skal legge inn lydkortet mitt "audigy 2" så står det at jeg ikke har audigy 2 :O.Jeg bruker nå det innebygde lydkortet i pc`en men jeg må fasiken meg få til å bruke audigy 2`et... Håper noen kan hjelpe... Og du har selvfølgelig lagt inn driverne til kortet? Det er jo ikke sikkert Windows kjenner det igjen... Det er jo akkurat det jeg ikke får til, å legge inn driverene... Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Skift PCI port, 60% sikker på at det er problemet, skjedde akkurat det samme med meg, fant ikke det helt til jeg bytta pci port. Høres rart ut men gjør det.. prøv iallefall. Kan teste, får gjør det etter helga siden jeg er på lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå