Gå til innhold

På skogstur

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Nå trodde jeg du hadde kjøpt bil på egenhånd......

Bilmerke vet jeg ikke, men en god fotofangst ble det. De som planta den, har tydeligvis glemt den, for de ser ganske vissen ut:-)

Lenke til kommentar

Nå trodde jeg du hadde kjøpt bil på egenhånd......

Bilmerke vet jeg ikke, men en god fotofangst ble det. De som planta den, har tydeligvis glemt den, for de ser ganske vissen ut:-)

Hei Pål! Ja, artig å finne sånne ting! Fant mye rart på min tur i går....bare vent og se! Kanskje fortsetter biltemaet i morgen..;) Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! :)

Lenke til kommentar

Stilig ! Trodde først du hadde vært i Båstnes, men det er sikkert skogsvrak andre steder også :)

Er ganske sikker på at dette er en IFA eller en DKW.

Mvh. Rolf

Hmm? Har jeg ikke hørt om engang, tysk det kanskje? Dette vraket stod helt alene i skogen på Heggem i Gjemnes kommune på Nordmøre. Tenker nok endel trodde det var ditt bilde, du har jo hatt noen lignende. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Denne ser ut til å være en DKW ,.men det er bare gjetning. Kanskje det ikke var så mye skog der da den ble etterlatt der.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Skulle jeg velge så tror jeg det blir V3. Liker innfaltvinkelen der.

V2 er heller ikke dum, men der ville jeg sett litt mer luft foran mot høyre til tross for aldri så mye kvist og kvast.

Forfra kan den kanskje minne litt om en gammal 2 CV - også på folkemunne kalt jernseng. Men denne er litt vel flatklemt så jeg tør ikke påstå noe som helst.

Litt vel mye overgrodd til å gjøre det samme som med båten jeg har spydd ut i dag.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne ser ut til å være en DKW ,.men det er bare gjetning. Kanskje det ikke var så mye skog der da den ble etterlatt der.

Mvh

Alec

Har gjort sitt beste ja. Nå best egnet som fotoobjekt.

Vennlig hilsen Ragnar

Skulle jeg velge så tror jeg det blir V3. Liker innfaltvinkelen der.

V2 er heller ikke dum, men der ville jeg sett litt mer luft foran mot høyre til tross for aldri så mye kvist og kvast.

Forfra kan den kanskje minne litt om en gammal 2 CV - også på folkemunne kalt jernseng. Men denne er litt vel flatklemt så jeg tør ikke påstå noe som helst.

Litt vel mye overgrodd til å gjøre det samme som med båten jeg har spydd ut i dag.

Roar

Hello boys! :) dette er helt klart en IFA, har googlet den nå. Den lå langt inni skauen oppi ei steinrøys, men klart mye kunne ha skjedd rundt den siden den ble planta der. Tusen takk for hyggelige kommentarer! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...