SpongeFrog Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hei! Har kommet til et punkt der mine venner er lei av gaming. Har selv vært frelst siden første gang jeg spilte 2d spill som fulgte med frokostblanding når jeg var rundt 9-10år. Kan vell nesten si jeg fikk det inn med morsmelka. Vi har tidligere vært litt rundt på lan-arrangemanger som TG og Warpzone. Mine venner begynner å miste intressen å det blir vanskeligere og vanskeligere å dra di med. For å si det sån så tror jeg ikke at jeg har noen å dra på neste TG med Har vært innom WOW, hon, dota2, wc3, redalert,rollercoaster og mange flere. Kan si at jeg gamer det meste, har veldig lyst til å starte skikkelig med wow igjen før neste TG Er det noen der ute som kunne tenke seg å spille litt over nett og muligens dra på noen lan om det passer. Mulig dette er ett skudd i blinde, men er hverfall verd et forsøk. Mvh Gamerfrelst 21åring fra Stavanger området. Lenke til kommentar
Sprunk Skrevet 22. juni 2015 Del Skrevet 22. juni 2015 Spiller du Heroes of the Storm? Om du gjør er det bare å adde meg: Sprunkflash#2546 Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 26. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2015 Ja kan godt spille litt HOTS Adda deg Sprunk Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Ja spiller Csgo Lenke til kommentar
Efflorescence Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Hvilke rank er du? Jeg er relativt ny med under 100 timer så er kun nova 2 for øyeblikket Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 6. juli 2015 Del Skrevet 6. juli 2015 Du trenger en klan Spiller du forresten Battlefield/Arma eller noe slikt? Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 6. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2015 atm er jeg MG @Effloreence. Nei, har ikke spilt Battlefield eller Arma @TB-Iceman. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 25. august 2015 Forfatter Del Skrevet 25. august 2015 Noen som vil spille litt til helga? Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 eg er med, spiller for det meste hots for tida, men er open for andre ting og Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Add Zenzor på steam Akkurat nå går det i GTA V og ARK for min del men det rullerer Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Finnes mange Zenzor på steam^^ Lenke til kommentar
Pj0ter Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hvis noen spiller Dirty Bomb eller Loadout og Nosgoth, hit me up: FatThai Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Finnes mange Zenzor på steam^^ Ekte navn Alexander Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 (endret) De få vennene jeg har ser ut til å slutte å ringe meg for tiden. Noen interesse for gaming/film etc som vil finne på noe en dag? Vil si at min beste egenskap er humøret så bare ta kontakt Endret 17. januar 2016 av SpongeFrog Lenke til kommentar
jorgens91 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Gamer Dota2 titt og ofte. Akkurat sånn passe skullnivå. Jesus på steam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå