OlaTK Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dersom du klikker på prosent-tallet, vil du få opp hva advarselen gjelder. Brukere kan kun se sine egne advarsler. Vell, dette stemmer ikke helt. Får man over 80% vil dette vise til andre brukere, stemmer ikke det? Har hvertfall sett barometer med 4 fylte plasser. Har sett folk med 20% og jeg. Er det vanlig? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Uhm, du tenker vel sånn tilfeldigvis ikke på den gamle avataren til cecolon? Bomma nok litt der ja, men se på forrige innlegg. Mange med slik avatar isåfall? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Hvis han ericc2848 har fått en advarsel driter moderatorene GODT på leggen. Det samme skjedde med meg, jeg fikk 10 prosent advarsel for å bruke en avatar som er for stor men som faktisk er i AVATAR GALLERIET i dette forumet! Moderatoren som gav meg advarsel har fjernet det, men det er noen moderatorerer her som ikke følger helt med.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 samme hvor mye man har så lenge det ikke er over 50 % men kipt å få advarsel for en avatar som var i galleriet ! jeg har btw 0 % ! woho Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Dersom du klikker på prosent-tallet, vil du få opp hva advarselen gjelder. Brukere kan kun se sine egne advarsler. Vell, dette stemmer ikke helt. Får man over 80% vil dette vise til andre brukere, stemmer ikke det? Har hvertfall sett barometer med 4 fylte plasser. Har sett folk med 20% og jeg. Er det vanlig? hvordan har du klart det? Du skal bare kunne se ditt eget "advarselsbarometer" Jeg skjønner ikke hvorfor dere bryr dere, det er 10% og bare dere ser det. Jeg skjønner at avataren må være 6kb . Det er akkurat som på prøver, det er utrolig surt å være et halvt poeng i fra 5-er og hvis 5-eren blir et halvt poeng lavere så er det andre som er et halvt poeng i fra 5-er. En plass må grensen GÅ. Jeg tilbringer mye tid på dette forumet, svare ikke så mye nå lenger på grunn av MANGE dårlige poster. Hvis de som poster dårlige poster og får en liten advarsel så gjør i alle fall ikke de det igjen med det første. Det som jeg mener bør prioriteres er å bli kvitt dårlig "topicbruk" altfor mange "hjelp!?!?!?!" poster og da ungår de og får hjelp fra meg og jeg sender som oftest en rapport!Jeg mener løsningen er å tvinge nye medlemmer som oftest gjør dette må "tvinges" til å lese rettningslinjene Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Absolutt enig! Irriterende å se flere tråder nedover, f.eks. Hjelp! Jeg trenger litt hjelp!!! Problemer med PC. Altså "Problemer med PC" forklarer litt da, men det er et minimum, det er vel alle enig i? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Det samme skjedde med meg, jeg fikk 10 prosent advarsel for å bruke en avatar som er for stor men som faktisk er i AVATAR GALLERIET i dette forumet! Du må huske at avatargrensen var på et tidspunkt 70x70 pixler, og avatargalleriet har vel stort sett 80x80 pixler. Denne grensen er satt tilbake til 80x80 nå, så det forklarer vel den saken, regner jeg med. bambam: Jeg har bare sett av cecolon har hatt en slik avatar. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Man må da kunne regne med at avatarene i galleriet er akseptable. Noe annet er da bare idiotisk. Jeg hadde selv en 80x80 når det var 70x70. Den var fra galleriet. Katta for å være mer spesifik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå