tacomodo Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Vet ikke helt hvor jeg skal poste det her, men kan jeg bare få spørre hvorfor jeg har 10% advarsel?? Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har en mistanke. Du startet en tråd i dag som ble stenkt. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Hæ? Hvilken da? Huff Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Eller kansje du har brukt en for stor avatar? Ganske kjennt den. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ser at en moderator har gitt deg advarsel fordi du har lagt ut en link som bevist krasjer nettlesere. Synes det er velfortjent jeg, irriterende miste en haug med nettsider man leser på fordi du prøver å være "kul" Flytter dette til tilbakemeldinger btw.. :-) Lenke til kommentar
EC Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Dersom du klikker på prosent-tallet, vil du få opp hva advarselen gjelder. Brukere kan kun se sine egne advarsler. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Har 10% sjøl, fordi jeg bumpa tråden min. Tar det lang tid før advarselen trekkes ned til 0% igjen da?.. eller forblir den 10.. Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg fikk også 10% advarsel i dag.Hadde vist for stor avatar.men jeg kunne ikke se at den var større en andres..Syns jeg bare burde fått en hendvendelse.jeg er ny på forumet og syns en advarsel for det var litt i drøyeste laget. d er nå min mening :-) Lenke til kommentar
kommers Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Ser at en moderator har gitt deg advarsel fordi du har lagt ut en link som bevist krasjer nettlesere. Synes det er velfortjent jeg, irriterende miste en haug med nettsider man leser på fordi du prøver å være "kul" Flytter dette til tilbakemeldinger btw.. :-) Ja, skjønner at man blir litt hissig, for det må være surt å sitte med en så shitty browser som f.eks IE. Med f.eks Opera når den krasjer, kan man alltid restore alle vinduene man hadde, keine problem. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Det er en stund siden, så jeg kan ta feil, men jeg tror jeg fikk en advarsel fordi jeg skrev "Åh, den er så STOR" i Erfaringer om 19-tommeren min (en skjerm, altså). Fjernet ble den i alle fall... Nå er jeg nede på 0 igjen (men kanskje jeg skaffet meg ti nye prosent nå?) Edit: hva er en avatar, forresten? Edit: Åh. Gøy! Lenke til kommentar
bitcowboy Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Hei, Ja, skjønner at man blir litt hissig, for det må være surt å sitte med en så shitty browser som f.eks IE. Med f.eks Opera når den krasjer, kan man alltid restore alle vinduene man hadde, keine problem Du har rett om de faktiske forhold med Opera. Men det er omtrent alt av nyttig info in din melding. Det betyr langt i fra at man skal la seg tvinge til å bytte til en annen nettleser en den man har. Dessuten er websider krasjer weblesere ganske så idiotisk ... hvorfor legge noe ut på nett som bare ødelegger for folk? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 jeg har null % I feel good Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Burde ikke en PM være på sin plass ved en advarsel ? Skal man lære av sine feil så må man jo først vite hva man har gjort feil ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 som yummy sier er det jo bare å trykke på advarselometeret så får du opp hva advarselen var for Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. november 2003 Forfatter Del Skrevet 8. november 2003 Aha Mr.Ueland Warned on 07/11/2003 : 13:10 Added to warn level lagt ut linker som bevist dreper nettlesere. Var jo i takt med tråden den ble postet i da. Var en som skulle tulle med kamerater ellerno. Jaja. Som han andre spurte - Hvor lang tid tar det før prosenten går ned igjen? edit: la inn quote tag Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Syns jeg bare burde fått en hendvendelse.jeg er ny på forumet og syns en advarsel for det var litt i drøyeste laget. d er nå min mening :-) Hvorfor? Så lenge du har den 10% der blir du mint på det hver *bidige* gang du poster eller ser en post du har lagd. Det er et ufattelig effektivt system mener jeg, og hvis du nå har 10% gjør det jo egentlig ingenting! Det er ikke noe spesielt med det på noen måte, bortsett fra at du ryker lettere ut av forumet hvis du gjør mye galt. Men det skal du vel ikke gjøre uansett? Lenke til kommentar
Ghostrider Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Synd det ikke er mulig for vanlige brukere å gi moderatorer advarsler.... Noen ville ha vært utestengt ca. 400 ganger allerede, for idioti, og firkantethet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Synd det ikke er mulig for vanlige brukere å gi moderatorer advarsler.... Så du mener at det burde være mulig? Hva med dem som deg da, som man tydlig ser at har noe imot en eller annen moderator og som har tilgang til et par forskjellige PCer. Så regger han masse kontoer og lar alle advare en moderator til han blir kastet ut? Det ville ikke fungere. Og hvis du har et problem med en moderator melder du fra til [email protected]! Lenke til kommentar
ericc2233 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Syns jeg bare burde fått en hendvendelse.jeg er ny på forumet og syns en advarsel for det var litt i drøyeste laget. d er nå min mening :-) Hvorfor? Så lenge du har den 10% der blir du mint på det hver *bidige* gang du poster eller ser en post du har lagd. Det er et ufattelig effektivt system mener jeg, og hvis du nå har 10% gjør det jo egentlig ingenting! Det er ikke noe spesielt med det på noen måte, bortsett fra at du ryker lettere ut av forumet hvis du gjør mye galt. Men det skal du vel ikke gjøre uansett? selvfølgelig 10% er ingenting :-) Men jeg pleier å huske ting etter 1gang..jeg er ikke blitt senil ennå :-) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan ikke folk lære seg norsk da, og da mener jeg rettskrivning spesielt. Lei av å lese så mange feil som jeg ser at absolutt ikke er tilfeldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå