Gjest Slettet+13298742134 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hei, Har en Asus g75vw som jeg har hatt en stund. I det siste har jeg opplevd at den blir så varm at den skrur seg av. Jeg har ikke byttet eller lagt til noe maskinvare. Det jeg egentlig lurte på sånn i første omgang var om det var mulig å gjøre noe for å få bort dette problemet? F.eks. Bytte vifter, ny kjølepasta? Jeg har også nå planer om legge til 8gb ram til, ny ssd og nytt batteri siden mitt batteri nå er ferdig (Får opp feilmelding på batteriet hele tiden og uten strøm tilkoblet slår maskinen seg av på helt tilfeldige tidspunkter). Hvis dere har noen tips til dette så kom gjerne med det, SSD tenkte jeg skulle være på rundt 256 gb. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Denne har vel viftene lett tilgjengelig under to deksler på undersiden. Skru av de og blås rent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13298742134 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Denne har vel viftene lett tilgjengelig under to deksler på undersiden. Skru av de og blås rent. Ja alt er lett tilgjenglig, men jeg har nok alt gjort det med Air on can Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Min G75VW blir aldri særlig varm. Kanskje du må til med total demontering og rensing. Ny kjølepasta. Har gjort det selv en gang. Tok det samtidig med bytte av WLAN-kort til 2,4/5GHz. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13298742134 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Tenkte jeg skulle gjøre det også, hvilket wlan kort gikk du for og er du fornøyd med det? Jeg tror kanskje det er kjølepastaen som begynner å bli litt lunken. Heatsinken blir veldig veldig varm Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Jeg gikk for https://www.komplett.no/intel-intel-centrino-advanced-n-6235/777645 Ser det er mye negativ omtale men jeg har ikke hatt noe problemer overhodet. Mulig det var noe med at man må installere driverne manuelt i enhetsbehandling. Kjører man installasjonsprogrammet så blir ikke de riktige driverne installer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå