AnonymDiskusjon Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Heisann, For ett år siden begynte jeg å trene og jeg fikk meg min første kjæreste en liten stund etter. Etter dette begynte jeg å bli mye mer fiksert på eget, og andres utseende. Ettersom jeg ikke akkurat er noen 10/10 (i beste fall 5/10 tror jeg, vanskelig å si selv) er dette litt irriterende og jeg skulle gjerne gått tilbake til slik jeg var før. Noen andre som har noen erfaring rundt dette? Anonymous poster hash: fd4de...4be Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Fins vel ingen fasit her, men dette er nok ikke skrevet i stein og du vil sannsynligvis endre holdningen din på dette hele tiden. Mitt eneste tips til deg vil være å gi folk en sjanse uavhengig av utseendet deres (inkludert deg selv), og så vil du kanskje oppdage at utseendet ikke spilte så stor rolle, eller at din oppfatning av deres utseende kan forandre seg etter hvert som du blir kjent ved andre kvaliteter hos den personen. Jeg ble for eksempel en gang forelsket (og sammen med) en jente jeg i utgangspunktet ikke synes var pen i det hele tatt, fordi jeg ble bedre og bedre kjent med henne gjennom felles venner. Synes hun var den peneste av dem alle til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå