Netrum Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hei folkens. Eg vurderer et multimonitorsetup med 3 eller 4 skjermer. Tenkte å ha 2x2 setup. Dette da eg har ikke plass i bredden til 3 skjermer. Eventuelt 2 i bredden og 1 oppe. Har en Asus VG248QE fra før som er hovedskjermen min. Den har eg ikke tenkt å bytte ut. Så det eg trenger er 2 skjermer i tillegg. Ips eller tn er ikke så nøye. Er så vant med tn fra før Billig og bra er mitt mantra. Trenger også et bordfeste som fungerer. Kan ikke feste på vegg. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Har du kabel hull: fordi du trenger dette for å feste noe slik: iiglo skjermstativ MS410 For 4 x 13-27" (max 10kg per), VESA 75/100 AX Accessories AXM4410 4 x 13-27", max 10kg per monitor, VESA 70/100 Jeg har den sistnevnte, så er bra jeg hadde kabelhull ellers måtte jeg borre hull i bordplata. Det lønner seg å ha like skjermer som mulig vertfall lik oppløsning. Beste er er å ha skjermer med tynn ramme f.eks EIZO Foris FS2434 24" IPS eller aller best er å ha 4k skjerm. Ville gått for det i dag en slik oppsett, men det fantes ikke for 2 år siden. Endret 14. juni 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Hull lager eg enkelt. Men da har eg bordfeste i boks! Da var det bare å finne skjermer Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Ingen som har forslag til egnede skjermer? Billig, bra bilde og så liten ramme som mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå