Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nerve i klem/skade kan påvirke andre deler av kroppen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo enkelte ganger man kan klø seg (elns) i armen, så kan man kjenne en iling/prikking andre steder på kroppen. Litt likt med hvordan man setter nåler i akupunktur. Der sier de vel at flere plasser har sammenheng (i mangel på bedre ord)

Edit: Napropaten sier det? Hvilken napropat? Noe du leser eller har hørt?

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Det er jo enkelte ganger man kan klø seg (elns) i armen, så kan man kjenne en iling/prikking andre steder på kroppen. Litt likt med hvordan man setter nåler i akupunktur. Der sier de vel at flere plasser har sammenheng (i mangel på bedre ord)

Edit: Napropaten sier det? Hvilken napropat? Noe du leser eller har hørt?

Naprapaten refererer til bl.a. til det som du selv gjør; at akupunktur i øret, kan bidra til helbredelse av kneet. Dette krever ikke en spesifikk kilde som jeg "leser eller har hørt", men som regnes som elementær kunnskap.

Lenke til kommentar

Fikk nemlig en behandling fra Naprapat for hånden (uten at det hjalp på første behandling), men det rare var at jeg følte at jeg ble bedre i foten en kort stund etter behandling av hånd. (Naprapaten sa h*n ville vente med å behandle foten i påvente av MR resultat av hode og ryggsøyle)

Edit: Behandling var trykking på div muskler ved albue btw

Endret av KarpeSkrotum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...