Konto brukes ikke Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hvis man har f.eks nerve i klem/skade i en arm, slik at fingre ikke virker som de skal - kan dette f.eks også slå ut andre plasser, som f.eks i fot? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Om det er nerven i armen, nei. Om det er nervesystemet i eller nær ryggmargen, så er det sikkert mulig at det påvirker både hender og føtter, men det blir noe annet. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 (endret) Det er jo enkelte ganger man kan klø seg (elns) i armen, så kan man kjenne en iling/prikking andre steder på kroppen. Litt likt med hvordan man setter nåler i akupunktur. Der sier de vel at flere plasser har sammenheng (i mangel på bedre ord)Edit: Napropaten sier det? Hvilken napropat? Noe du leser eller har hørt? Endret 14. juni 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Suspendert Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Det er jo enkelte ganger man kan klø seg (elns) i armen, så kan man kjenne en iling/prikking andre steder på kroppen. Litt likt med hvordan man setter nåler i akupunktur. Der sier de vel at flere plasser har sammenheng (i mangel på bedre ord) Edit: Napropaten sier det? Hvilken napropat? Noe du leser eller har hørt? Naprapaten refererer til bl.a. til det som du selv gjør; at akupunktur i øret, kan bidra til helbredelse av kneet. Dette krever ikke en spesifikk kilde som jeg "leser eller har hørt", men som regnes som elementær kunnskap. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 (endret) Fikk nemlig en behandling fra Naprapat for hånden (uten at det hjalp på første behandling), men det rare var at jeg følte at jeg ble bedre i foten en kort stund etter behandling av hånd. (Naprapaten sa h*n ville vente med å behandle foten i påvente av MR resultat av hode og ryggsøyle)Edit: Behandling var trykking på div muskler ved albue btw Endret 15. juni 2015 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå