Amzer_01 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Har et problem med min SGN2 (Samsung Galaxy note 2). I morges når jeg skulle sjekke tlf så stod Samsung logoen og lyste på skjermen. Hjem knappen funket ikke, og jeg kunne heller ikke slå den av. Tok ut batteriet og satt det inn igjen etter noen sekunder. Nå får jeg ikke slått den på... Når jeg setter telefonen på lading skjer det heller ikke noe, men batteriet tar imot lading når jeg tar det ut og putter det inn i laderen for batteripakken. Får fremdeles ikke slått den på etter at jeg putter ladet batteri i tlf.... Er det noen som har noen tips å komme med? Lenke til kommentar
mrdalesen Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Har et problem med min SGN2 (Samsung Galaxy note 2). I morges når jeg skulle sjekke tlf så stod Samsung logoen og lyste på skjermen. Hjem knappen funket ikke, og jeg kunne heller ikke slå den av. Tok ut batteriet og satt det inn igjen etter noen sekunder. Nå får jeg ikke slått den på... Når jeg setter telefonen på lading skjer det heller ikke noe, men batteriet tar imot lading når jeg tar det ut og putter det inn i laderen for batteripakken. Får fremdeles ikke slått den på etter at jeg putter ladet batteri i tlf.... Er det noen som har noen tips å komme med? kan høres ut som at batteriet er ødelagt; http://www.mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-note-205807c1.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Prøv recovery, download mode, hard reset. Google deg frem til hva og hvordan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå