martin1993 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Hei, Dama har hatt en HP Envy 4-1200eo i over 2 år nå. Vært mye problemer med den, Nå nettopp funket ikke batteriet lenger. Kjøpte nytt, men da fekk pcen BSOD. Windows 8.1 Feilkoder: 0xc000025 0xc000001 Kommer meg ikke innpå noe, får bare opp BSOD med samme feilkoder. Recovery Drive funker ikke, System Gjennoppretting funker ikke. Kommer meg innpå BIOS, har prøvd å skrudd av diverse funksjoner, uten hell. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Bla deg litt ned på siden og sjekk hvordan du aktiverer partisjonen for Recovery Windows.http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Operating-Systems-and-Software/Recovery-partition-is-there-but-recovery-won-t-start/td-p/567001"If you format any partition on the hard drive it removes the active flag for the recovery partition and then F11 won't invoke the Recovery Manager during a startup of the notebook." Lenke til kommentar
martin1993 Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Ja, leser litt igjennom nå. Muligt eg ikke har lest godt nok.. Men virker som eg må innpå pcen for å få det fikset. Null mulighet for det, eneste eg kommer fram til er BSOD Lenke til kommentar
Skrotnes Jan Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Du behøver en oppstarts-CD som kan montere recovery-partisjonen og gi deg aksess til den.Ser ut som super-grub kan gjøre dette for deg: http://superuser.com/questions/71072/is-supergrubdisk-similar-to-easybcd-but-is-a-self-boot-disc Lenke til kommentar
martin1993 Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 Hei! Fekk fikset problemet, på en eller annen måte. Måtte restarte pcen ett par hundre ganger før eg kom meg innpå. Reformaterte hele driten og slettet ett par partisjoner som ikke var i bruk. Etter litt tid så skjedde akkuratt det samme problemet igjen. BSOD.. Muligt at det er problemer med harddisken/minne? Som skaper problemet her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå