Gå til innhold

Bygge muskler, spise det du får hjemme.

Anbefalte innlegg

Sende dette originalt til ung.no, men de hadde ikke noe svar så prøver å poste det her. 

Var ikke sikker på om jeg skulle poste dette her eller under styrketrening.

Hei, er en gutt på 16år. Har trent styrke regelmessing siden jeg var 14 år, og har tenkt å starte på ett nytt program nå. Har prøvd før programmer der du fokuserer på å forbrenne fett, er jo vanskelig for meg siden jeg er ung og bor hjemme. Jeg må spise det jeg får, og uten å spise det rette så ser jeg ikke vits i å prioritere å forbrenne fett. Så det jeg skal nå er å prøve ett program for å bygge muskler og bli "større". Jeg vet at vist du skal gå ned i vekt så skal du spise mindre enn det du forbrenner, og om du skal gå opp så spiser du mer enn det du forbrenner. I det programmet jeg skal prøve nå så står det hva du skal spise osv, men som jeg nevnte lenger opp så må jeg spise det jeg får. Spørsmålet mitt er om det er mulig å trene hardt, samtidig som du spiser det du får. Bl.a kutte ut søtsaker osv går sefølgelig ant. DET JEG SPISER VANLIGVIS ER - Brødskiver (frokost,lunsj,kveldsmat) - Middag (Spaghetti,suppe,burger,kjøtt,salat,kylling,lasange,snitchzel osv...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett hva du får så kan du telle kcal. 

Med mindre du er smellfeit nå, så burde en på din alder ikke fokusere på deffing. 

Isåfall er det bare 200kcal mer en du bruker som gir gains, det er bare til å spise det du får og snoke litt i skapet innimellom eller be om en skive ekstra til måltidet. 

Evt uten at noen ser det, om du vil slippe OMG-blikk, ta en SS olje fra kjøkkenbenken før et måltid. 

100kcal pr SS 

Lenke til kommentar

Uansett hva du får så kan du telle kcal. 

Med mindre du er smellfeit nå, så burde en på din alder ikke fokusere på deffing. 

Isåfall er det bare 200kcal mer en du bruker som gir gains, det er bare til å spise det du får og snoke litt i skapet innimellom eller be om en skive ekstra til måltidet. 

Evt uten at noen ser det, om du vil slippe OMG-blikk, ta en SS olje fra kjøkkenbenken før et måltid. 

100kcal pr SS 

Hvordan olje? Matolje?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...