thomassit0 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Noen som har noen optimaliseringstips? jeg får gjerne under 20fps i 4k, på medium. Selv Witcher 3 på high leverer vesentlig mer fps enn Ark. (Er klar over at det er alpha). Mulig denne guiden hjelper deg: https://www.reddit.com/r/playark/comments/390jt9/how_to_increase_your_fps_by_a_few_easy_steps/ Takk! Endret 24. juni 2015 av Thomas_H Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 (endret) Er veldig få spillere atm, men vi dreper ikke andre spillere nei Dante:=) Nice, da blir han glad. Har du noen ca spilletider? Endret 24. juni 2015 av Dante's Inferno Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 25. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg spiller faktisk ikke så mye akkuratt nå! Er vel kun 2-5 players på serveren beklageligvis:/ Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 28. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2015 Heisann! Vi har nå fikset slik at det er 0.4 food og water consumption. Du kan altså gå lenger før du trenger mat og drikke! Taming speed er satt opp fra 1X til 1.5X. Dvs du tamer en dino endel fortere! Vi er også veldig åpne for endringer om det er noe folk vil! Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 2. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2015 Kom å bli med alleihopa! Lenke til kommentar
Jadaeda Skrevet 4. juli 2015 Del Skrevet 4. juli 2015 Hallais. Blir det noe mer liv på denne serveren etterhvert? Har spilt en god del timer de siste 3-4 dagene men har maks sett 1 person pålogget(ifølge steam). Hvor mange er det som spiller på serveren atm? Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 5. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2015 Tror vi har maks 10 om gangen for tiden, men det er veldig sjeldent, pleier desverre bare ligge på mellom 1 og 4:/. Jeg har desverre ikke anelse om det blir noe mer liv, ettersom det ikke er jeg som styrer det;p Har prøvd å reklamere litt rundt forbi men ser ikke ut til å hjelpe noe spesielt, tror ARK unofficial er feeda noe sinnsykt med servere. Lenke til kommentar
Ajay Ghale Skrevet 8. juli 2015 Del Skrevet 8. juli 2015 Hei, jeg har 10 dinoer på en annen server, er det verdt d å skifte? og har noen base ved pearl lake? takk for svar http://i.ytimg.com/vi/DfjtvDEfhN4/maxresdefault.jpg (dette er pearl lake) Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 8. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2015 Heisann, vi har desverre lite folk på atm:/ Det vet jeg faktisk ikke, det må du nesten bare se på selv ;o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå