jarle-60 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Telemark også kalt Norge i miniatyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 flott og nydelig bilde Jarle. Kan nesten føle at han er der. Fint å se deg tilbake igjen Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Gaustatoppen er på det vakreste fra denne kanten på flatene inn mot Rjukan, og kanskje aller finest når det er grønt nede i dalen og hvitt på toppen som her. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Gaustatoppen er på det vakreste fra denne kanten på flatene inn mot Rjukan, og kanskje aller finest når det er grønt nede i dalen og hvitt på toppen som her. Vennlig hilsen Ragnar Takkr så mye for det Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 flott og nydelig bilde Jarle. Kan nesten føle at han er der. Fint å se deg tilbake igjen Takker og bukker for en koselig tilbakemelding. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Meget severdig. Fint utsnitt og god eksponering. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Meget severdig. Fint utsnitt og god eksponering. Mvh. Rolf Takker for det Rolf, fantastisk vær i går da! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Sikkert en smaksak når jeg tenker et toppkutt så bildekant ender 2 kanskje 2,5 cm over den grømmkledte trekantens diagonal som går ut på høyre ramme. Det vil senke betrakters blikk, men om dybdefølelsen øker overlater jeg til andre å bedømme. Kanskje er det bare min trang til panoramaformater som gjør utslag her. Men ofte er tilnærmet 1/3 av bildet til himmel et godt utgangspunkt. Ikke her, men i en del tilfeller gjør bilder seg best uten himmel. Uansett en setting som dette må jo gi noe dybdefølelse. Roar Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Sikkert en smaksak når jeg tenker et toppkutt så bildekant ender 2 kanskje 2,5 cm over den grømmkledte trekantens diagonal som går ut på høyre ramme. Det vil senke betrakters blikk, men om dybdefølelsen øker overlater jeg til andre å bedømme. Kanskje er det bare min trang til panoramaformater som gjør utslag her. Men ofte er tilnærmet 1/3 av bildet til himmel et godt utgangspunkt. Ikke her, men i en del tilfeller gjør bilder seg best uten himmel. Uansett en setting som dette må jo gi noe dybdefølelse. Roar Roar Takker for det Roar. Prøvde meg frem og flte noe av det mektige forsvant. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Skarpt og flott bilde, med veldig bra vinkling Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 15. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2015 Skarpt og flott bilde, med veldig bra vinkling Takker så mye Torhild Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg