Knut S Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Please, få en godbit så skal jeg ikke være sur mer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Virker litt mer sørgmodig i dag. Er nok ikke så lenge til den får en godbit vil jeg tro. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Flott bilde dette av en ommdisukutert hund. Pene eller ikke pene, skal ikke ta denne diskusjonen her. Men disse har ett flott gemytt og er usedvanlig trivelige hunder. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Flott bilde dette av en ommdisukutert hund. Pene eller ikke pene, skal ikke ta denne diskusjonen her. Men disse har ett flott gemytt og er usedvanlig trivelige hunder. ja de er veldig trivelige. Alltid glade og gir av hele seg. Min datter kan ikke tenke seg noen annen rase en mopsen. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. juni 2015 Del Skrevet 14. juni 2015 Må være verdens mest fotogene hunderase:-) Morsomt og fint gjensyn:-) Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Må være verdens mest fotogene hunderase:-) Morsomt og fint gjensyn:-) Ja også er de skikkelige linse lus. Stiller mer enn gjerne opp på bilde Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 14. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2015 Virker litt mer sørgmodig i dag. Er nok ikke så lenge til den får en godbit vil jeg tro. Vennlig hilsen Ragnar Hehe ja min datter lagde en hjemmelaget is til henne. Fiskepudding med noen gå hundekjeks og la det i en vannbolle og la det i fryseren. Så fikk hun is og litt gnagejobb å bryne seg på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg