Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har dere menn sex med hvilke som helst kvinne?

Anbefalte innlegg

Har dere menn sex med hvilke som helst kvinne? 

Jeg var i et forhold. Fyren dumpet meg, men vil fortsatt treffe meg, og ha sex. Jeg forstår ikke helt hvorfor han kan si at sexen er den beste sexen han har opplevd, når han har dumpet meg. 

Går rundt å tenker at det er noe galt med kroppen eller utseende mitt som gjorde at han dumpet meg, men hvorfor vil han ha sex med meg hvis det er noe galt med det? Mistenker også at han ikke vil binde seg til noen akkurat nå og at det er årsaken. Han har ikke kommet med en spesiell årsak til å dumpe meg. Han bare dumpet meg. 

Anonymous poster hash: 93626...d55
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke helt hvorfor han kan si at sexen er den beste sexen han har opplevd, når han har dumpet meg. 

Går rundt å tenker at det er noe galt med kroppen eller utseende mitt som gjorde at han dumpet meg, men hvorfor vil han ha sex med meg hvis det er noe galt med det? Mistenker også at han ikke vil binde seg til noen akkurat nå og at det er årsaken.

Det er garantert ingenting galt med din kropp eller ditt utseende. At han han oppsøker deg på nytt, er jo det beste bevis på det!

Grunnen til at han dumpa deg må opplagt være noe annet, for eksempel det du foreslår. Men det kan være masse annet - uten andre holdepunkter blir det bare vill tipping.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slike ting som dette er vanskelig å forstå når man er ung. Jeg hadde en gang selv et slikt forhold som han foreslår for deg.

Etter en opprivende brudd med min forlovede forsøkte noen venniner av meg å spleise meg med en jente de kjente. Jeg var åpen for tanken og innledet et forhold som var fantastisk når det kom til sengeaktiviteter.

Derimot var hun meget sjalu og enhver kommentar eller et eneste hint om den tidligere forloveden min førte til at resten av dagen ble et mareritt av suttring og klaging.

Så jeg sa klart i fra at jeg ikke så noen fremtid med henne. Hun foreslo da at vi skulle fortsette med senge aktivitene uten å være sammen. Der gikk greit en liten stund, men så fant jeg min nåværende kone og jenta fikk seg en ny type.

Det kom frem etter en tid at hun alltid hadde håpet å få meg tilbake så slike sex men ikke sammen forhold er alltid en belastning for den ene parten hvis denne ønsker noe mer ut av det.

I ditt tilfeller er han nok ikke moden for et fast forhold eller han missliker usikkerheten din. Noen menn liker selvsikre kvinner. Men trøst deg med at sexen likte han nok siden han ønsker mer. Du bør derimot ikke inngå i et slik sex forhold hvis du ønsker noe mer fra ham. Det hindrer deg i å komme videre i livet med en annen kjæreste.

Så har han dumpet deg fårhan klare seg uten kos!

Lenke til kommentar

Slike ting som dette er vanskelig å forstå når man er ung. Jeg hadde en gang selv et slikt forhold som han foreslår for deg.

Etter en opprivende brudd med min forlovede forsøkte noen venniner av meg å spleise meg med en jente de kjente. Jeg var åpen for tanken og innledet et forhold som var fantastisk når det kom til sengeaktiviteter.

Derimot var hun meget sjalu og enhver kommentar eller et eneste hint om den tidligere forloveden min førte til at resten av dagen ble et mareritt av suttring og klaging.

Så jeg sa klart i fra at jeg ikke så noen fremtid med henne. Hun foreslo da at vi skulle fortsette med senge aktivitene uten å være sammen. Der gikk greit en liten stund, men så fant jeg min nåværende kone og jenta fikk seg en ny type.

Det kom frem etter en tid at hun alltid hadde håpet å få meg tilbake så slike sex men ikke sammen forhold er alltid en belastning for den ene parten hvis denne ønsker noe mer ut av det.

I ditt tilfeller er han nok ikke moden for et fast forhold eller han missliker usikkerheten din. Noen menn liker selvsikre kvinner. Men trøst deg med at sexen likte han nok siden han ønsker mer. Du bør derimot ikke inngå i et slik sex forhold hvis du ønsker noe mer fra ham. Det hindrer deg i å komme videre i livet med en annen kjæreste.

Så har han dumpet deg fårhan klare seg uten kos!

Det værste jeg kan tenke meg er hvor vondt det vil bli hvis han finner en annen dame.... Det er det som er vanskelig. Men hvis han ikke er ute etter å ha en annen dame så er det ikke vanskelig å være venner med han. 

Lenke til kommentar

Han har ikke kommet med en spesiell årsak til å dumpe meg. Han bare dumpet meg. 

Sikker på det? Sikker på at du ikke overser noe veldig viktig?

Jeg vet at han har et spesiellt forhold til en av eksene sine, og jeg tenker at det kan være dumpegrunnen uten at han vil innrømme det. Han og hans tidligere eks er kjempegode venner, og har et veldig spesiellt forhold. Han sier at dumpingen har ingenting med meg å gjøre i det hele tatt. 

Lenke til kommentar

som sangen sier...

www.youtube.com/watch?v=387PiIvJT4s

Selv om han benekter det så tror jeg at vennskapet med eksen er hovedgrunnen. 

Men hvorfor skulle han innrømme det? For da hadde han innrømmet å ha basert vårt forhold på en løgn om at de var ferdig. Hun og han har møtt hveandre for en middag, eller hjemme hos henne, mens han har vært på hennes kanter av landet. 

Lenke til kommentar

Han har ikke kommet med en spesiell årsak til å dumpe meg. Han bare dumpet meg. 

Sikker på det? Sikker på at du ikke overser noe veldig viktig?

Jeg vet at han har et spesiellt forhold til en av eksene sine, og jeg tenker at det kan være dumpegrunnen uten at han vil innrømme det. Han og hans tidligere eks er kjempegode venner, og har et veldig spesiellt forhold. Han sier at dumpingen har ingenting med meg å gjøre i det hele tatt. 

Men spiller dette noen rolle? Saken er at han dumpet deg. Du har fått klare signaler om hva han vil. Move on.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir bare tull av slikt. Jeg og eksen min gjorde det slutt, så havna vi i senga og dermed ble vi sammen i nesten 2 år lengre enn det som var nødvendig.

Grøsser enda når jeg tenker på hvor ille jeg faktisk hadde det til tider. Hun var av den oversjalu kontrollerende typen, og hadde meg så og si i halsbånd. Føltes det som i hvertfall

Det er en grunn til at det blir slutt...

Lenke til kommentar

Slike ting som dette er vanskelig å forstå når man er ung. Jeg hadde en gang selv et slikt forhold som han foreslår for deg.Etter en opprivende brudd med min forlovede forsøkte noen venniner av meg å spleise meg med en jente de kjente. Jeg var åpen for tanken og innledet et forhold som var fantastisk når det kom til sengeaktiviteter.Derimot var hun meget sjalu og enhver kommentar eller et eneste hint om den tidligere forloveden min førte til at resten av dagen ble et mareritt av suttring og klaging.Så jeg sa klart i fra at jeg ikke så noen fremtid med henne. Hun foreslo da at vi skulle fortsette med senge aktivitene uten å være sammen. Der gikk greit en liten stund, men så fant jeg min nåværende kone og jenta fikk seg en ny type.Det kom frem etter en tid at hun alltid hadde håpet å få meg tilbake så slike sex men ikke sammen forhold er alltid en belastning for den ene parten hvis denne ønsker noe mer ut av det.I ditt tilfeller er han nok ikke moden for et fast forhold eller han missliker usikkerheten din. Noen menn liker selvsikre kvinner. Men trøst deg med at sexen likte han nok siden han ønsker mer. Du bør derimot ikke inngå i et slik sex forhold hvis du ønsker noe mer fra ham. Det hindrer deg i å komme videre i livet med en annen kjæreste.Så har han dumpet deg fårhan klare seg uten kos!

Det værste jeg kan tenke meg er hvor vondt det vil bli hvis han finner en annen dame.... Det er det som er vanskelig. Men hvis han ikke er ute etter å ha en annen dame så er det ikke vanskelig å være venner med han.  Anonymous poster hash: 93626...d55

Hvis du ikke greier å være venner med ham må du kutte all kontakt. Jo lengre du er forelsket og han ikke er det, jo verre blir bruddet når du endelig innser at det ikke vil bli dere. Er det noe jeg angrer på fra tidligere forhold, så er det de desperate forsøkene på å utsette et uungåelig brudd.

Lenke til kommentar

Slike ting som dette er vanskelig å forstå når man er ung. Jeg hadde en gang selv et slikt forhold som han foreslår for deg.Etter en opprivende brudd med min forlovede forsøkte noen venniner av meg å spleise meg med en jente de kjente. Jeg var åpen for tanken og innledet et forhold som var fantastisk når det kom til sengeaktiviteter.Derimot var hun meget sjalu og enhver kommentar eller et eneste hint om den tidligere forloveden min førte til at resten av dagen ble et mareritt av suttring og klaging.Så jeg sa klart i fra at jeg ikke så noen fremtid med henne. Hun foreslo da at vi skulle fortsette med senge aktivitene uten å være sammen. Der gikk greit en liten stund, men så fant jeg min nåværende kone og jenta fikk seg en ny type.Det kom frem etter en tid at hun alltid hadde håpet å få meg tilbake så slike sex men ikke sammen forhold er alltid en belastning for den ene parten hvis denne ønsker noe mer ut av det.I ditt tilfeller er han nok ikke moden for et fast forhold eller han missliker usikkerheten din. Noen menn liker selvsikre kvinner. Men trøst deg med at sexen likte han nok siden han ønsker mer. Du bør derimot ikke inngå i et slik sex forhold hvis du ønsker noe mer fra ham. Det hindrer deg i å komme videre i livet med en annen kjæreste.Så har han dumpet deg fårhan klare seg uten kos!

Det værste jeg kan tenke meg er hvor vondt det vil bli hvis han finner en annen dame.... Det er det som er vanskelig. Men hvis han ikke er ute etter å ha en annen dame så er det ikke vanskelig å være venner med han.  Anonymous poster hash: 93626...d55

Hvis du ikke greier å være venner med ham må du kutte all kontakt. Jo lengre du er forelsket og han ikke er det, jo verre blir bruddet når du endelig innser at det ikke vil bli dere. Er det noe jeg angrer på fra tidligere forhold, så er det de desperate forsøkene på å utsette et uungåelig brudd.

Har tenkt nøye på det. 

Jeg er veldig skuffet på han. Men jeg skal forsøke å være venner med han, for jeg føler at det er enda tyngre å bryte fullstendig. Men samtidig så vet jeg at jeg må ha innstillinger på facebook sånn at jeg ikke følger med på innlegg på veggen hans. Jeg må verne meg selv for å føle meg ytterligere såret. Dersom jeg føler at det blir for vanskelig med et slikt vennskap så kutter jeg det ut. Men akkurat nå føles det som en gradvis avvenning å beholde vennskapet, for så å fjerne seg fra det hvis det ikke funker. 

Jeg må også huske å leve som en singel person siden han ikke vil noe mer. Da må han fint tåle at jeg lever som en singel gjør. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...