RolloThomasi Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Sitter her med en helt fersk installasjon av Windows XP Professional, på en helt fersk WD 60 gig, etter at jeg igår kveld opplevde den andre IBM-kræsjen på ett år. Denne gangen fikk jeg ikke bad sectors, den bare døde. Men Komplett var så snille å gi meg en ny disk uten diskusjon. WD denne gangen :smile: De HAR bra service bare man orker å stå i den lange køa deres :smile: Uansett: Tilbake til den ferske installasjonen av XP. Trenger jeg 4in1-drivere, og hvilken versjon bør jeg da satse på, og er det noen deler jeg ikke burde installere? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Strengt tatt ikke nødvendig da XP har egne 4in1. Men du kan få bedre ytelse ved å bruke de siste 4.37a, samt bedre stabilitet etc. da de inneholder en del fikser. Men også en ørliten sjanse for at alt kan gå på trynet :smile: Ved installasjon av 4in1 så vil programmet automatisk installere det det finner nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå